favore.pl
PROFESJONALNA ASYSTENTKA. OBSŁUGA SEKRETARIATU

PROFESJONALNA ASYSTENTKA. OBSŁUGA SEKRETARIATU nr 112632

Lokalizacja: cała PolskaWięcej: www.mentor-szkolenia.pl

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
650 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
wwww.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
www.mentor-szkolenia.pl
rozwiń
OPIS USŁUGI

Data szkolenia:

  • 1 dzień 21-11-2011 w godz.: 09.00-16.00
  • 2 dzień 22-11-2011 w godz.: 09.00-16.00
 
Miejsce szkolenia: Rzeszów
Profesjonalna asystentka to połowa sukcesu w pracy każdego szefa. Zajmuje reprezentacyjne stanowisko w firmie i pomaga przełożonemu w organizacji czasu pracy, administracji, umawianiu spotkań i w kontaktach z parterami biznesowymi. Oprócz tego pośredniczy w relacjach  z pracownikami oraz nadzoruje pracę sekretariatu zgodnie z harmonogramem. Sekretariat to centalne miejsce oraz wizerunek firmy, ktróry wpływa na pierwsze wrażenie potencjalnych Klientów czy Interesantów.
Cele szkolenia:
Wzmocnienie potencjału zawodowego osób zatrudnionych w biurze
Podniesienie efektywności pracy poprzez poznanie nowoczesnych metod realizacji zadań
Rozwój umiejętności współpracy z przełożonym

Grupa docelowa:
Osoby zainteresowane podjęciem pracy w biurze. Asystentki, sekretarki zainteresowane własnym rozwojem zawodowym.


Korzyści dla Uczestnika i organizacji:

Po szkoleniu uczestnik będzie:
Znał nowe techniki wykonywania prac biurowych
Umiał zastosować efektywne rozwiązania ułatwiające realizacje obowiązków
Potrafił usprawnić firmowy system zarządzania dokumentacją

Tematyka szkolenia:

Dzień I
Znaczenie efektywnej komunikacji w pracy biurowej, współpraca z przełożonym
Specyfika komunikacji z przełożonym
Organizacja czasu swojego i przełożonego
Zasady obsługi Klienta
Zasady efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych

Dzień II
Praca z dokumentami
Zasady sporządzania pism - na co należy zwracać uwagę by zachować profesjonalizm przygotowywanych dokumentów
Zarządzanie dokumentacją w firmie - jak stworzyć skuteczny system wewnętrznego obiegu dokumentów
Archiwizacja - praktyczne metody radzenia sobie z archiwaliami firmowymi
Etykieta i zasady savoir - vivre w pracy biurowej

Metodyka szkolenia:
Szkolenie zaprojektowane jest w formie warsztatów. Przekazywana wiedza jest utrwalana w formie ćwiczeń dostosowanych do specyfiki pracy uczestników szkolenia.
W trakcie zajęć uczestnicy pracują indywidualnie, w parach, w zespołach. Odgrywają scenki, analizują przygotowane przez prowadzącego case study, wypełniają testy.
Termin szkolenia:Aktualne terminy szkoleń dostępne na stronie Wyślij e-mail  
UWAGA: Istnieje możliwość dopasaowania terminu szkolenia do potrzeb Klienta.

Czas trwania: 2dni (16 godzin)

Wielkość grupy: od 10 do 16 osób

Szkolenie prowadzi certyfikowany trener biznesu-doradca personalny-dyplomowana sekretarka, ekspert w zakresie szkoleń z obsługi Klienta, organizacji biura i savoir-vivre w biznesie.

kontakt:

Wyślij e-mail

CENTRUM SZKOLENIOWE MENTOR

 35-328 Rzeszów, ul. Geodetów 1, lokal A3 (parter)

tel/fax: Wyślij e-mail

tel.kom.: Wyślij e-mail

e-mail: Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
650 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
wwww.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
www.mentor-szkolenia.pl
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
PROFESJONALNA ASYSTENTKA. OBSŁUGA SEKRETARIATU - galeria
PROFESJONALNA ASYSTENTKA. OBSŁUGA SEKRETARIATU Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Prezerwatywy Conamore   Następna usługa: Ekskluzywne biurko dla managera BROKER 1, 8m