favore.pl
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH. ADMINISTRATOR DANYCH

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH. ADMINISTRATOR DANYCH nr 145009

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
425 / osoba
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
www.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
www.mentor-szkolenia.pl lub tel. 17 852 55 56, kom. 503 455 668
rozwiń
OPIS USŁUGI

Uczestnictwo w szkoleniu umożliwi zapoznanie się przez Uczestnika z nałożonym przez ustawodawcę, obowiązkiem bezpiecznego przetwarzania danych osobowych oraz prowadzenia obszernej dokumentacji związanej z procesami administrowania danymi w jednostce organizacyjnej.

Ochrona Danych Osobowych. Administrator Danych
 
Cele szkolenia:
  • zdobycie wiedzy, dotyczącej prowadzenia dokumentacji związanej z procesem administrowania danymi klientów, pracowników, z procedurą przetwarzania danych osobowych osób trzecich
  • zapoznanie się z obowiązkami administratora danych osobowych, administratora bezpieczeństwa informacji, administratora systemu, kadrowych
 
Grupa docelowa:
 
Adresatami szkolenia są pracownicy wszystkich jednostek organizacyjnych, a przede wszystkim administratorzy danych osobowych - przedsiębiorcy małych i dużych firm, administracji publicznej oraz podmiotów gospodarczych mających styczność z danymi osobowymi klientów lub pracowników, administratorzy bezpieczeństwa informacji (ABI), administratorzy sytemów, osoby pracujące na stanowisku kadrowych oraz pozostali pracownicy przetwarzający dane osobowe lub mające styczność z danymi osobowymi we wszystkich jednostkach organizacyjnych.
 
 
Korzyści dla Uczestnika i organizacji:
 
  • Uczestnik będzie znał zasady przetwarzania i udostępniania danych osobowych
  • Uczestnik będzie potrafił prowadzić dokumentację danych osobowych i skutecznie ją administrować
  • Uczestnik  będzie potrafi przetwarzać, zabezpieczać i powierzać dane osobowe zgodnie z polityką bezpieczeństwa
  • Uczestnik pozna instrukcję zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych
  • Organizacja będzie skutecznie i bezpiecznie zarządzać zbiorem danych osobowych w placówce/ach
 
Tematyka szkolenia:
  1. Zakres ochrony danych osobowych
  2. Dane osobowe - pojęcie, rodzaje
  3. Podstawy dopuszczalności przetwarzania danych osobowych
  4. Zasady ogólne przetwarzania i ochrony danych osobowych
  5. Uprawnienia osób, których dane dotyczą
  6. Obowiązki podmiotów przetwarzających dane osobowe
  7. Udostępnianie danych osobowych
  8. Kontrola przetwarzania i ochrony danych osobowych
  9. Odpowiedzialność za naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych
  10. Rejestracja zbioru danych w rejestrze GIODO (Wnioski) – ćwiczenia
  11. Co to jest zbiór danych?, jakie mogą być zbiory danych?, dlaczego należy je rejestrować?
  12. Odpowiedzialność za nie rejestrowanie zbiorów danych
  13. Przetwarzanie danych niesensetywnych
  14. Przetwarzanie danych sensytywnych (wrażliwych)
  15. Zwolnienie z obowiązku rejestracji zbioru danych – ćwiczenia
  16. Podstawy zwolnień
  17. Zmiana danych – ćwiczenia
  18. Zgłoszenia zmian dotyczących zbioru danych
  19. Zaświadczenia: * Wniosek o wydanie zaświadczenia o zarejestrowaniu zbioru danych osobowych, * Pozyskanie danych osobowych, * Zgoda klienta
  20. Obowiązki informacyjne
  21. Elektroniczne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzaniu danych osobowych
  22. Przekazywanie danych: * Obowiązki administratora w przypadku przetwarzania danych, które nie pochodzą bezpośrednio od osoby, której dotyczą, * Informacja udzielona osobom, których dane dotyczą, w przypadku przekazania ich danych osobowych, * Pisemna informacja udzielona przez administratora na wniosek osoby, której dane dotyczą, * Wniosek osoby, której dane dotyczą, o udzielenie pisemnej informacji przez administratora
  23. Zabezpieczenie danych: * Polityka bezpieczeństwa, * Instrukcja zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych, * Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych, * Pisemne upoważnienie do przetwarzania danych osobowych
  24. Powierzenie przetwarzania danych innemu podmiotowi: * Umowa o powierzenie przetwarzania danych osobowych
  25. Zakończenie przetwarzania danych: * Zgłoszenie zakończenia przetwarzania danych osobowych w zbiorze, * Protokół zniszczenia danych osobowych, które stały się bezużyteczne
  26. Dokumentacja pracownicza a ochrona danych osobowych: * Jakie dane pracownika można przetwarzać, * Katalog danych osobowych, których przetwarzanie jest dopuszczalne przez pracodawcę, * Katalog danych osobowych, których przetwarzanie jest dopuszczalne przez pracodawcę za zgodą pracownika, * Rejestracja zbioru danych osobowych pracowników w GIODO
  27. Akta osobowe: dostęp a ochrona danych pracownika
  28. Zestawienie obowiązków administratora danych osobowych.
 
Uczestnicy otrzymają n/w materiały szkoleniowe:
 
  1. „Instrukcje zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych”,
  2.  „Polityka bezpieczeństwa”,
  3. Ewidencja osób uprawnionych o przetwarzania danych osobowych,
  4. Upoważnienie uprawniające do przetwarzania danych osobowych,
  5. Wniosek osoby, której dane dotyczą, o udzielenie pisemnej informacji przez administratora
  6. Pisemna informacja udzielona przez administratora na wniosek osoby, której dane dotyczą
  7. Informacja udzielona osobom, których dane dotyczą, w przypadku przekazania ich danych osobowych,
  8. Pozyskiwanie danych osobowych – zgoda klienta (Kwestionariusz osobowy)
  9. Wniosek do GIODO o zarejestrowanie zbioru danych osobowych (zwykłych                               i sensytywnych (wrażliwych),
  10. Wniosek do GIODO o wydanie zaświadczenia o zarejestrowaniu danych osobowych,
  11. Wyciąg z Projektu zm. ustawy o ochronie danych osobowych
 
Metodyka szkolenia:
Wykład, prezentacja, studium przypadków, dyskusja moderowana, ćwiczenia, warsztat
 
 
Czas trwania:
1 dzień x 8h
Cena za udził w szkoleniu:
Wakacyjna promocja !! Cena za szkolenie jedyne 425,00 zl
 
Wielkość grupy:
od 10 do 16 osób
Termin szkolenia: Aktualne terminy szkolenia dostępne są na naszej stronie internetowej Wyślij e-mail
 
Szkolenie prowadzi trener biznesu, specjalista w zakresie biurowości, prowadzenia sekretariatu. Jest ekspertem, teoretykiem i praktykiem z zakresu prowadzenia dokumentacji aktowej i technicznej w wersji papierowej i elektronicznej, archiwizacji dokumentacji oraz ZFŚS. Wysoko oceniany wykładowca przez uczestników szkoleń. Posiada wykształcenie administracyjno- prawne, psychologiczne oraz Certyfikaty: Trenera NLP, Ochrony Informacji Niejawnej, Sekretarka /Asystentka Dyrektora, Skuteczna Komunikacja, Art. – Visage i Stylizacja oraz uprawnienia I-go i II-go stopnia Kancelaria – Archiwizacja. Publikuje artykuły do „Finanse - kariera”, „Zdaniem eksperta”, „Twoja firma”, „Euro bankier”. Należy do Stowarzyszenia Archiwistów Polskich.


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
425 / osoba
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
www.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
www.mentor-szkolenia.pl lub tel. 17 852 55 56, kom. 503 455 668
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH. ADMINISTRATOR DANYCH - galeria
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH. ADMINISTRATOR DANYCH Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 9)
Poprzednia usługa: KURS KASJERA ZŁOTOWEGO   Następna usługa: BUTY SALOMON MISSION 4