favore.pl
Techniki perswazji i argumentowania

Techniki perswazji i argumentowania nr 20595

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
3 590 / dzień
Kontakt
INVENTI Consulting
INVENTI Consulting
Wyślij e-mail
ul. Mogilska 43
31-545 Kraków

tel: 12 398781812 3987818
tel: 12 398782012 3987820
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI

Sztuczki Corleone, czyli techniki wpływu społecznego, perswazji i argumentowania.

 

Umiejętności perswazji i argumentowania są niezbędne na każdym stanowisku pracy, jednak w pewnych działach i dziedzinach liczą się wyjątkowo. W procesie sprzedaży bardzo istotnym elementem jest komunikacja werbalna, a szczególnie skuteczność w przekonywaniu, argumentowaniu i wpływaniu na decyzje innych osób – to klucz do sukcesu pracowników działów związanych ze sprzedażą, marketingiem i obsługą klienta.
Dzięki znajomości technik perswazji i metod wpływu społecznego możemy zwiększyć skuteczność prowadzenia rozmów, poprawić umiejętności negocjacyjne co w efekcie pozwala zwiększyć sprzedaż i poprawić jakość obsługi klienta.


 

Cele szkolenia:

  • poprawa rozmów handlowych przez zwiększenie znajomości zasad skutecznego argumentowania,
  • zwiększenie skuteczności komunikacji perswazyjnej,
  • rozwój umiejętności skutecznego wywierania wpływu społecznego i wykorzystania tego w kontaktach handlowych,
  • poznanie narzędzi psychologicznych wykorzystywanych w kontaktach handlowych służących właściwemu dla nas prowadzeniu klienta podczas procesu decyzyjnego.

 

Profil uczestnika:

  • Pracownicy działów związanych ze sprzedażą, negocjacjami i obsługą klienta,
  • Wszyscy pracownicy, którzy chcą poprawić swoje umiejętności komunikacyjne i skuteczne prowadzenie każdej rozmowy.
  • Pracownicy kadry zarządzającej, którzy chcą rozwijać umiejętności argumentacji, przekonywania innych i skutecznego wywierania wpływu na innych.


Korzyści dla uczestnika:

  • poznanie metod argumentowania perswazji w rozmowach,
  • zwiększenie swojej skuteczności komunikacyjnej w wielu różnych sytuacjach, nie tylko zawodowych,
  • poznanie technik wpływu społecznego,
  • rozwój indywidualnych umiejętności perswazyjnych.


Korzyści dla organizacji:

  • zwiększenie skuteczności komunikacyjnej pracowników,
  • poprawa efektów sprzedaży poprzez celniejsze argumentowanie wobec klientów, stosowanie technik wpływu społecznego oraz przez rozwinięcie umiejętności perswazji.



Metody szkoleniowe:

  • aktywna prezentacja,
  • symulacje z odgrywaniem ról,
  • scenki z wykorzystaniem kamery video,
  • dyskusje moderowane,
  • analiza przypadku,
  • konsultacje nad indywidualnymi przypadkami.


Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów i interaktywnych ćwiczeń, pozwalając na aktywny udział w szkoleniu wszystkim uczestnikom

Szczegółowy program szkolenia:


Pierwszy dzień warsztatu:

1. Skuteczna komunikacja w kontaktach międzyludzkich – wprowadzenie.
  • komunikacja werbalna i niewerbalna,
  • zasady komunikowania,
  • komunikacja, a wywieranie wpływu,
Ćwiczenia:
Uczestnicy na podstawie ćwiczeń i dyskusji grupowej zostają wprowadzeni w tematykę szkolenia.


2. Czym jest wpływ społeczny i jakie są jego efekty w kontaktach z ludźmi.
  • diagnoza swojego stylu komunikacyjnego,
  • poznanie głównych zasad wpływu społecznego w praktyce,
  • stosowanie technik wpływu w życiu i pracy zawodowej.
Ćwiczenia:
  • Uczestnicy diagnozują swój styl komunikowania i wpływania na innych poprzez test oparty na samopisie,
  • Na podstawie analizy przypadków – poznają główne zasady wpływu społecznego.
  • Ćwiczą rozmowy wykorzystujące kolejne techniku wpływu


3. Perswazja – sztuka przekonywania innych
  • podstawy procesu perswazji,
  • rodzaje perswazji,
  • sytuacje, w których warto perswadować,
  • elementy perswazji werbalne i niewerbalne (wpływ wizerunku)
Ćwiczenia:
Uczestnicy rozszerzają swoją wiedzę z zakresu perswazji podczas aktywnej (uzupełnianej dyskusjami i symulacjami) prezentacji multimedialnej. Poznają mechanizm działania perswazji podczas aktywnych ćwiczeń komunikacyjnych w parach.


4.J ęzyk perswazji i jego zastosowanie
  • słowa wzmagające perswazyjność komunikatu,
  • jak konstruować wypowiedź, aby wpływać na rozmówcę,
  • style komunikacyjne i ich perswazyjność,
  • odpowiedni dobór pytań i zwrotów oraz poprawność gramatyczna.
  • sterowanie rozmową – jak to zrobić, jak nie dać się „zbytnio prowadzić rozmówcy”
  • elementy języka ciała wspomagające sztukę przekonywania.
Ćwiczenia:
Podczas ćwiczeń praktycznych (symulacji rozmów opartych na realnych sytuacjach zawodowych uczestników) uczestnicy kształtują swoje umiejętności komutacji perswazyjnej – efekt wzmacnia użycie kamery i analiza materiału video.

Na tej podstawie – podczas moderowanej dyskusji grupowej - tworzona jest lista zachowań wzorowych i zakazanych dla skutecznej perswazji.




Drugi dzień warsztatu:

1. Efekty i konsekwencje wpływu, perswazji i manipulacji słownej.
  • skuteczność poszczególnych technik,
  • emocje związane z technikami wpływu i perswazją,
  • dostosowywanie wpływu i perswazji do różnych sytuacji i typów osób, na które chcemy wpływać.
Ćwiczenia:
Analiza zachowań własnych podczas ćwiczeń interaktywnych z nadaniem ról,
pozwoli uczestnikom poznać konsekwencje wpływu na nich.
Podsumowanie - dyskusja w podgrupach.

 
2. Wykorzystanie perswazji i wpływu podczas prezentacji

  • etapy skutecznej i perswazyjnej prezentacji,
  • jakie zmiany wprowadzić do dotychczasowych doświadczeń,
  • co zwiększa, a co zmniejsza efekty perswazyjne prezentacji,
  • perswazyjny język korzyści ,
  • właściwe środki wizualne i pomoce podczas prezentacji, zwiększające efektywność
Ćwiczenia:
Dzięki symulacjom prezentacji uczestników, z wykorzystaniem kamery i analizy materiału video – omówienie czynników wpływających na zwiększenie i zmniejszenie skuteczności perswazyjnej.

 
3. Perswazyjne metody radzenia sobie z obiekcjami
  • przyczyny obiekcji
  • techniki radzenia sobie z obiekcjami
  • jak przekonać do swojej opinii w trakcie zastrzeżeń
Ćwiczenia:
Uczestnicy pracują w podgrupach – analizując przypadki radzenia sobie z zastrzeżeniami oraz wzbogacając je w nowo poznane techniki perswazji i wpływu społecznego. Grupują techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami ze względu na skuteczność perswazyjną i manipulacyjną.


4. Perswazja ukryta
  • ukryte przekazy, implikacje, presupozycje,
  • perswazja subliminalna – prawda czy straszenie na zapas,
  • wykorzystanie wyobraźni rozmówcy.
Ćwiczenia:
Uczestnicy biorą czynny udział w eksperymencie grupowym – który pokaże im skuteczność perswazji ukrytej i zastosowanych metod wobec nich. Na tej podstawie oceniają wpływ perswazji ukrytej. Tworzą w parach sposoby zastosowania poszczególnych technik w swojej pracy zawodowej.


5. Jak bronić się przed wpływem innych na nas
  • analiza technik, którym ulegamy najczęściej,
  • świadomość stosowanych technik,
  • jak rozpoznać, kiedy jesteśmy manipulowani (sygnały werbalne i niewerbalne),
  • jak odpierać ataki manipulacji
Ćwiczenia:
W trakcie zadań w podgrupach, uczestnicy sprawdzają swoją uległość i predyspozycje do bycia manipulowanym.
Na tej podstawie – tworzą zasady radzenia sobie z wpływem innych i demaskowania prób manipulacji.


6. Podsumowanie
  • zebranie i podsumowanie zasad działania z dwóch dni szkolenia,
  • podsumowanie zastosowań praktycznych wytworzonych przez uczestników w trakcie realizowania zadań szkolenia.



Trener prowadzący szkolenie

Wyślij e-mail


Cena szkolenia

Koszt szkolenia zamkniętego (grupa - 8-14 osób):

3 590 zł brutto/dzień



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
3 590 / dzień
Kontakt
INVENTI Consulting
INVENTI Consulting
Wyślij e-mail
ul. Mogilska 43
31-545 Kraków

tel: 12 398781812 3987818
tel: 12 398782012 3987820
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU inventi
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Techniki perswazji i argumentowania - galeria
Techniki perswazji i argumentowania Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Zarządzanie talentami w organizacji   Następna usługa: TRIK - Trening Rozwoju Interpersonalnego Kobiet