favore.pl
JĘZYK ANGIELSKI TURYSTYCZNY  -  ENGLISH FOR TOURISM

JĘZYK ANGIELSKI TURYSTYCZNY - ENGLISH FOR TOURISM nr 311539

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
70 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI
Cel kursu:
  • utrwalenie, wyćwiczenie i poszerzenie słownictwa związanego z branżą turystyczną
  • rozwinięcie praktycznej znajomości języka angielskiego, zwłaszcza umiejętności sprawnej komunikacji w sytuacjach zawodowych
Grupa docelowa: osoby dorosłe pracujące w branży turystycznej
 
Wymagany poziom języka : minimum poziom średniozaawansowany niższy (pre-intermediate)
 
Korzyści dla uczestnika kursu:
  • przyswojenie oraz utrwalenie słownictwa i zwrotów stosowanych w branży turystycznej
  • równomierne rozwinięcie 4 sprawności praktycznych : mówienia, słuchania, czytania i pisania, ze szczególnym naciskiem na funkcjonalną naukę języka (dialogi, język potoczny, itd.) oraz umiejętność redagowania prostych dokumentów firmowych
Ramowa tematyka kursu:
  • Rozmowy telefoniczne (making and answering phone calls,taking a booking, dealing with telephone enquiries, formal and informal language, etc.)
  • Obsługa klienta (DOs and DON’Ts of effective customer service, handling customer complaints, negotiating and resolving conflicts, etc.)
  • W podróży (building and institutions in a city, means of transport, giving directions, car hire booking, etc.)
  • W restauracji (food and drinks, meals, ways of preparing food, describing dishes, preparing a menu, recommending a meal, taking an order, etc.)
  • Skargi, zażalenia, reklamacje handling customer complaints, negotiating and resolving conflicts, a letter of complaint, etc.)
  • W hotelu (describing a hotel, comparing and contrasting, booking a room, check-in procedure, customer complaints, potential problems and possible solutions, etc.)
  • Planowanie wycieczki (tourist attractions and places of interest, giving advice and recommendations, organizing a cruise, describing a monument, etc.)
  • Poszukiwanie pracy (Recruitment process, CV and a covering letter, character reference, skills, duties and responsibilities, job interview, etc.)
  • Prezentacje (preparing, laying out and giving a short presentation)
  •  BHP i ochrona zdrowia (potential dangers and accidents, body parts, injuries and diseases, giving health and safety advice, writing a letter of apology, etc.)
  • Sprzedaż towarów i usług (encouraging customers and recommending a product, selling a holiday package, on-board duty-free goods, etc.)
  • Pisanie prostych tekstów biznesowych (a memo, an e-mail, a fax, a leaflet, formal and informal letters (of enquiry, of complaint, of apology, etc.)

Szczegółowy materiał leksykalno–gramatyczny zależy od poziomu grupy

Kurs prowadzony jest na poziomach:
 
  • Pre-intermediate (średniozaawansowany niższy)
  • Intermedia te (średniozaawansowany)
  • Upper-intermediate (średniozaawansowany wyższy)
  • Advanced (zaawansowany)
 
Czas trwania kursu :
Standardowy kurs składa się ze 120 godzin lekcyjnych. Zajęcia odbywają się 2x w tygodniu, każdorazowo po 90 minut. Istnieje również możliwość zwiększenia/zmniejszenia ilości godzin, w zależności od potrzeb grupy.
 
Metodyka kursu:
Metoda klasyczna połączona z metodą komunikatywną, kładącą nacisk na rozwijanie sprawności mówienia i rozumienia ze słuchu.
 
Wielkość grupy:
  • indywidualne
  • od 2-3 osób
  • od 4-6 osób

Kurs przygotowany jest w oparciu o autentyczne materiały z branży turystycznej.
 
 
Zajęcia prowadzone przez mgr filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego, nauczyciela z 7-letnim doświadczeniem dydaktycznym, w tym 3-letnim doświadczeniem w branży biznesowej.
Informacje na temat ceny kursu znajdziecie państwo na naszej stronie internetowej: Wyślij e-mail


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
70 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
JĘZYK ANGIELSKI TURYSTYCZNY - ENGLISH FOR TOURISM - galeria
JĘZYK ANGIELSKI TURYSTYCZNY - ENGLISH FOR TOURISM Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: JĘZYK ANGIELSKI WOJSKOWY - MILITARY ENGLISH   Następna usługa: JĘZYK ANGIELSKI NA EGZAMINY - EXAMS ENGLISH