echniki wykorzystywane podczas szkoleń:
1. Prezentacje multimedialne
2. Ćwiczenia dostosowane do grupy szkoleniowej
3. Analiza przypadku, case study
4. Testy psychologiczne
5. Indywidualne doradztwo
6. Dyskusje
7. Gry symulacyjne
8. Scenki, psychodrama
9. Demonstracje
Obszary szkolenia:
Rola asystentki w sekretariacie	Zadania asystentki, podstawowe funkcje sekretariatu, kompetencje asystentki, narzędzia pracy i ich zastosowanie.
Komunikacja i autoprezentacja	Budowanie pierwszego wrażenia,  metody skutecznej komunikacji w zespole, rodzaje pytań i ich  dostosowanie do sytuacji, trening aktywnego słuchania, parafraza,  odzwierciedlanie, mowa ciała, budowanie pozytywnych relacji w firmie. 
Zarządzanie sobą w czasie	Wyznaczanie calu za pomocą metody  SMART, metody planowania o organizowania pracy w sekretariacie, zasady  zarządzania sobą w czasie: Zasada Pareto, ABC, matryca Eisenhowera.  Stres oraz sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.
Asertywność	Budowanie pewności siebie, zachowania asertywne, agresywne, bierne oraz manipulacyjne, kreowanie zachowań asertywnych w biurze.
Wywieranie wpływu	Zasady wywierania wpływu m.in. społeczny dowód  słuszności, stopa w drzwiach, zasada kontrastu, lubienia. Zastosowanie  zasad wywierania wpływu podczas negocjacji.
Wizerunek oraz Savoir Vivre w biznesie	Elegancja w pracy,  tworzenie profesjonalnego wizerunku, błędy w kreowaniu stylu,  zasady  savoir vivru w biznesie, etykieta pracy w biurze
Dokładny program szkolenia dostępny jest w Kalendarzu Szkoleń na stronie 
www.perspecta.pl
Termin i miejsce szkolenia:
10.12.2011 Gdańsk
Koszt szkolenia:
259 PLN 
Uczestnicy szkolenia otrzymują 
certyfikat.
Pozostałe szkolenia otwarte oraz promocje cenowe dostępne na 
Wyślij e-mail  - zakładka szkolenia otwarte.
                    
                    
                        Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
                        
                        Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.