Jesteśmy jedną z największych i najnowocześniejszych firm archiwizacyjnych w Polsce.
Działamy od 1992 roku.
Specjalizujemy się w kompleksowym zarządzaniu dokumentacją. Coś co szczególnie nas wyróżnia poza kompleksowością usług, to wyjątkowa elastyczność w działaniu - szczycimy się tym, że dostosowujemy się do potrzeb Klientów, nasze usługi "szyjąc na miarę”.
Usługi świadczymy na terenie całego kraju poprzez sieć pięciu Centrów Logistycznych. W najbliższych planach rozwojowych znajduje się uruchomienie kolejnych punktów. Od 2005 roku obsługujemy także lokalizacje Klientów w Czechach i na Słowacji.
Zaufało nam wiele banków, firm ubezpieczeniowych, instytucji publiczno-prawnych i podmiotów życia gospodarczego z różnych branż. Nasza oferta wpisuje się doskonale w działania zmierzające do optymalizacji procesów biznesowych firm i instytucji.
Nawet jeżeli Klient nie chce stosować rozwiązań outsourcingowych, znajdzie u nas profesjonalne doradztwo, tworzenie i wdrażanie instrukcji obiegu dokumentów oraz systemów kancelaryjnych, programy komputerowe do zarządzania zasobem akt i wiele innych produktów.
Zapraszamy do nawiązania z nami współpracy.
siedziba: 80-283 Gdańsk, ul. Matejki 11
NIP 584-020-29-32; kapitał zakładowy: 500.000,00 zł;
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy KRS Wyślij e-mail


wykonywanie złożonych audytów w zakresie obiegu dokumentacji
opracowywanie instrukcji i regulaminów uwzględniających specyfikę danego przedsiębiorstwa,
pomoc w prawidłowej organizacji lub przy reorganizacji systemów zarządzania dokumentacją. Wykonywane przez nas audyty pozwalają na obiektywną ocenę funkcjonowania dokumentu w firmie pod względem zgodności istniejących instrukcji lub zwyczajów z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Poddają również ocenie sam sposób obiegu i przechowywania akt przez pryzmat ich dostępności
i bezpieczeństwa. Często obejmują również prognozowanie ilościowych stanów dokumentacji w perspektywie krótko i długoterminowej. Wyciągnięte wnioski syntetycznie podsumowują zaobserwowane procesy,
a zastosowane propozycje zmian je optymalizują. Nasz audyt stanowi zatem diagnozę stanu istniejącego oraz projekt rozwiązań poprawiających funkcjonowanie obiegu informacji i dokumentów w firmie.

drogę dokumentu od momentu jego powstania lub otrzymania z zewnątrz, do zakończenia obiegu w komórkach przechowujących dokument,
komórki strukturalne i jednostki organizacyjne biorące udział w obiegu dokumentu,
rodzaj czynności związany z obiegiem dokumentu,
opis czynności związanych z powstaniem i obiegiem dokumentu,
obowiązujące terminy przechowywania dokumentu.
W ramach wdrażania instrukcji zapewniamy również szkolenia dla pracowników Klienta – aby uniknąć sytuacji, w której dobre rozwiązania nie są stosowane tylko dlatego, że pracownikom brak umiejętności ich wykorzystywania.

dokumentacji (np. inwestycyjnej, technicznej),
środków trwałych (np. maszyn, urządzeń),
wszelkiego rodzaju zapasów magazynowych surowców
nieruchomości.
Inwentaryzacje możemy połączyć z szacowaniem i wyceną przedmiotu inwentaryzacji. W tym zakresie współpracujemy z niezależnymi i doświadczonymi rzeczoznawcami, również sądowymi. W naszych działaniach jesteśmy elastyczni
i potrafimy dostosować się w pełni do Państwa potrzeb. Dbając o jakość naszych usług wdrażamy system zapewnienia jakości ISO 9001-2000.

ARCHIWA
Gdańsk e-mail: Wyślij e-mail
Warszawa e-mail: Wyślij e-mail
Łódź e-mail: Wyślij e-mail
Wrocław e-mail: Wyślij e-mail
Katowice e-mail: Wyślij e-mail
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Dział Marketingu
e-mail: Wyślij e-mail
Dział Niszczenia
e-mail: Wyślij e-mail




- średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)