favore.pl
Motywowanie pracowników i przywódzwo w zespole

Motywowanie pracowników i przywódzwo w zespole nr 77128

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: Hotel Aspel, Bratysławska 1

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 490 / osoba
Kontakt
INVENTI Consulting
INVENTI Consulting
Wyślij e-mail
ul. Kobierzyńska 168A
30-382 Kraków

tel: 12 398 78 1812 398 78 18
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI
Motywowanie pracowników i przywódzwo w zespole w okresie kryzysu (21-22.05)

Tradycyjny sposób zarządzania oparty był na definiowaniu zadań i wyznaczaniu osób odpowiedzialnych, koordynowaniu i nadzorowaniu prac oraz na rozliczaniu z wykonanych zadań. Taki model zarządzania pozwalał na egzekwowanie praw i obowiązków pracowników, utrudniając jednocześnie wzbudzenie w pracownikach chęci do działania, kreatywności i zaangażowania.

Aby pozwolić pracownikom na kreatywność i zaangażowanie, należy pamiętać, że:

„rzeczami można zarządzać, ludziom trzeba przewodzić”.

To zdanie doskonale oddaje istotę roli przywódców w organizacji. Przywódca nie funkcjonuje sam w organizacji ale jest otoczony ludźmi. Lider musi umieć integrować i koordynować pracę innych, być autorytetem oraz dawać wsparcie swoim współpracownikom. To wszystko sprawia, że efekty pracy lidera są nieporównywalnie lepsze od tradycyjnego kierownika.

CELE SZKOLENIA
• poznanie stylów kierowania grupą pracowniczą
• przećwiczenie technik integracji zespołu pracowniczego
• poznanie sposobów wzbudzania autorytetu bez pogarszania stosunków interpersonalnych
• poznanie technik podnoszenia motywacji z zespole
• rozpoznawanie czynników osłabiających motywację i sposoby ich niwelowania
• Rozwijanie efektywności Pracowników


Program szkolenia

PIERWSZY DZIEŃ WARSZTATU


1. Przywództwo i kierowanie zespołem

• Co to jest zespół?
• Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego czyli podstawowe reguły tworzenia zespołów.
• Przywództwo – style kierowania w kontekście kierowania zespołem.
• Role w zespole czyli jak się nie pogubić tylko pracować efektywnie i twórczo.
• Praktyka kierowania zespołem – co i kiedy robić aby zespół dobrze pracował?


Metody:
Uczestnicy identyfikują indywidualny styl przywództwa na podstawie testów, omawiają jego skuteczność oraz mocne i słabe strony. Podczas symulacji definiowane są role w zespole oraz rola przywódcy. Wspólnie wypracowywane są metody i techniki skutecznego kierowania zespołem.


2. Delegowanie zadań i uprawnień

• Podstawowe reguły delegowania uprawnień.
• Dostosowanie delegowanych działań do kompetencji pracowników.
• Dlaczego delegowanie jest trudne?


Metody:
Studium przypadku – problemy z delegowaniem. Uczestnicy, na podstawie studium przypadku rozpatrują problemy z delegowaniem oraz korzyści jakie niesie ze sobą opanowanie tej sztuki.


DRUGI DZIEŃ WARSZTATU


1. Komunikacja i asertywność z pozycji lidera

• Rola skutecznej komunikacji w zarządzaniu zespołem.
• Techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
• Od monologu do dialogu – czyli co robić, żeby inni chcieli ze mną rozmawiać, a nie tylko słuchać?
• Rozwiązywanie konfliktów w zespole.
• Co to jest asertywność?
• Kiedy asertywność się opłaca?


Metody:
Podczas symulacji oraz studium przypadku uczestnicy ćwiczą komunikację oraz sposoby przesyłania komunikatów i prowadzenie dialogu wewnątrz zespołu. Ponadto, uczestnicy ćwiczą zachowania asertywne, zarówno z pozycji lidera jak i członka zespołu.


2. Motywowanie pracowników

• Po co motywować?
• Diagnozowanie motywacji pracowników.
• Głaskanie pracowników czyli skuteczne techniki motywowania.
• Tworzenie programów motywacyjnych.


Metody:
Podczas dyskusji oraz symulacji uczestnicy zastanawiają się oraz omawiają różne sposoby motywowania pracowników oraz tworzą skuteczny program motywacyjny dla swoich pracowników.


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 490 / osoba
Kontakt
INVENTI Consulting
INVENTI Consulting
Wyślij e-mail
ul. Kobierzyńska 168A
30-382 Kraków

tel: 12 398 78 1812 398 78 18
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU inventi
brak opinii negatywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Motywowanie pracowników i przywódzwo w zespole - galeria
Motywowanie pracowników i przywódzwo w zespole Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 5 na 5 (liczba ocen: 3)
Poprzednia usługa: Gabinet Wróżb Wróżki Agnieszki   Następna usługa: PROGNOZY / RAPORTY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO