Meble na wymiar, produkcja, montaż, wykonanie mebli, solidnie
Cała Polska
Malowanie tapetowanie remonty Warszawa i okolice
Warszawa (mazowieckie)
Złota 7 lokal 28 - WIRTUALNE BIURO Warszawa za 59 zł
Warszawa (mazowieckie)
CENTRUM MALOWANIA PROSZKOWEGO Śląsk Małopolska lakiernia piaskowanie
Chrzanów, Oświęcim, Pszczyna (małopolskie)
Czy słyszałeś o tym, że profesjonalna strona WWW jest na wagę złota? Na świecie istnieje już prawie 1,7 miliarda takich serwisów. Posiadanie własnej witryny internetowej przynosi ogromne korzyści i niezwykłe możliwości dla wszystkich nowoczesnych firm, o ile przy jej tworzeniu nie zostaną popełnione rażące błędy. Jakich usterek należy unikać, aby nie stracić klientów?
Na świecie jest ponad 1,7 miliarda serwisów internetowych. Każdy z nich różni się od siebie szatą graficzną, treścią, przeznaczeniem i wieloma innymi aspektami. Dlatego tak trudno wskazać rozwiązania korzystne i gotowe dla wszystkich. Co więc należy zrobić, aby firmowa witryna w sieci przyciągała klientów? Poznaj najważniejsze cechy dobrej strony WWW.
Internet stanowi obecnie jedną z ważniejszych form autokreacji oraz promocji. Dobrze przygotowana strona WWW jest więc na wagę złota. W bardzo wielu przypadkach stanowi najważniejszą formę kontaktu klienta z firmą. Jednocześnie odpowiada więc za pierwsze wrażenie. Jeśli jesteś właścicielem przedsiębiorstwa, to powinieneś mieć własną witrynę internetową. Poznaj najważniejsze korzyści takiego rozwiązania.
Jak podaje GUS w 2019 roku w Polsce w wyniku wypadków przy pracy ucierpiało 83.205 osób. To kolejno o 1,3% i 5,8% mniej w porównaniu z poprzednim okresem i danymi z 2017 roku. Choć tendencja spadkowa cieszy, to w kwestii bezpieczeństwa i higieny pracy jest jeszcze wiele do zrobienia. Przed tym wyzwaniem stoją szczególnie duże przedsiębiorstwa, na których spoczywa odpowiedzialność za zdrowie, a nawet życie setek pracowników. O tym, jak wygląda to w praktyce opowiada Anna Połchowska specjalista ds. BHP w zatrudniającej kilkaset osób firmie Cedo.
Potrzeba jest matką wynalazków, a w przypadku działu zakupów pierwszym krokiem do rozpoczęcia procesu zakupowego. Zanim jednak dojdzie do finalizacji i nowa usługa, komponent czy surowiec trafią do firmy, kupców czeka wieloetapowa praca. Spoczywa na nich także duża odpowiedzialność w myśl zasady: pokaż mi swoich dostawców, a powiem ci, jaką firmą jesteś. O tym, jak wygląda praca kupca opowiada Magdalena Leszczyńska-Trela Kierownik Działu Zakupów w firmie Cedo.