Favore.plBaza wiedzy

"Informacje" w bazie wiedzy (strona 5)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • 7 powodów, dla których warto prowadzić firmowego bloga

    Autor: KarolinaRoksela   |   29 kwi 2021, 14:40   |   Dział: Artykuły
    7 powodów, dla których warto prowadzić firmowego blogaStrona internetowa to klucz do sukcesu biznesu w sieci. Odpowiednia witryna nie realizuje jednak wszystkich celów marketingowych, które można osiągnąć, tworząc firmowego bloga. Choć efekty tej formy content marketingu nie są widoczne natychmiast, to mogą przerosnąć najśmielsze oczekiwania. Sprawdź, dlaczego warto tworzyć dobre treści. Poznaj zalety popularnego narzędzia każdego marketera.
  • Jak przeprowadza się ocenę stanu technicznego budynku?

    Autor: KarolinaRoksela   |   28 kwi 2021, 10:17   |   Dział: Artykuły
    Jak przeprowadza się ocenę stanu technicznego budynku?Przebudowa, modernizacja czy wykonanie dodatkowych otworów w ścianach to poważne ingerencje w konstrukcję domu. Dlatego też każdy poważny remont obiektu powinien być poprzedzony oceną stanu technicznego budynku. Jaki jest cel przeprowadzania takiego badania? Dowiedz się, jak przebiega cały proces i kiedy jest niezbędny. Sprawdź, co powinna zawierać ekspertyza budowlana.
  • 6 narzędzi do skutecznej analizy SEO

    Autor: KarolinaRoksela   |   26 kwi 2021, 15:16   |   Dział: Artykuły
    6 narzędzi do skutecznej analizy SEODziałania z zakresu optymalizacji i pozycjonowania to nieustanny i bardzo ważny dla funkcjonowania każdej strony internetowej proces. Wykonanie analizy konkurencji, dobór słów kluczowych czy też techniczna ocena serwisu wymagają nie tylko wiedzy, ale również odpowiedniego zestawu narzędzi. Ułatwiają pracę, pozwalają oszczędzić czas i mogą inspirować do wprowadzania nowych pomysłów. Przedstawiamy najpopularniejsze rozwiązania wybierane przez specjalistów z branży SEO.
  • Google Moja Firma, czyli jak być widocznym na mapie lokalnego biznesu?

    Autor: KarolinaRoksela   |   23 kwi 2021, 9:00   |   Dział: Artykuły
    Google Moja Firma, czyli jak być widocznym na mapie lokalnego biznesu?Poszukując obecnie informacji, coraz częściej instynktownie sięgamy po telefon lub komputer. Nic więc dziwnego, że wyszukiwarka internetowa okazuje się powszechnym źródłem wiadomości i opinii. Jednym z jej ciekawszych narzędzi stało się GMB, które stanowi ogromną szansę dotarcia do klientów dla właścicieli firm. Dowiedz się, czym jest ta popularna usługa i czy warto z niej skorzystać. Sprawdź, co zyskasz dzięki Google Moja Firma.
  • Własny sklep internetowy. Od czego należy zacząć przygodę z e - handlem?

    Autor: KarolinaRoksela   |   6 kwi 2021, 15:12   |   Dział: Artykuły
    Własny sklep internetowy. Od czego należy zacząć przygodę z e-handlem? Zmieniające się nawyki współczesnych konsumentów zachęciły wielu sprzedawców do rozpoczęcia przygody z e-commerce. Okazuje się bowiem, że większość spraw można załatwić za pośrednictwem sieci, a zakupy w internecie są wygodne i szybkie. Jeśli chcesz założyć własny e-sklep, to musisz pamiętać o kilku ważnych kwestiach. Podpowiadamy, jak stworzyć sklep internetowy, który przyniesie sukces.
  • Do kiedy należy rozliczyć PIT w 2021 roku? Jak złożyć deklarację podatkową?

    Autor: KarolinaRoksela   |   6 kwi 2021, 12:24   |   Dział: Artykuły
    Do kiedy należy rozliczyć PIT w 2021 roku? Jak złożyć deklarację podatkową?Zbliżają się ostateczne terminy rozliczenia PIT za 2020 rok. Dla osób pracujących lub prowadzących własną działalność gospodarczą najważniejszą kwestią jest podatek dochodowy od osób fizycznych. W ostatnich latach doszło do istotnych zmian, z którymi powinien zapoznać się każdy podatnik. Podpowiadamy, na co należy zwrócić uwagę i wskazujemy ostateczną datę złożenia zeznania podatkowego.
  • Bezpieczeństwo strony a certyfikat SSL: czym jest, dlaczego warto i jak wpływa na SEO?

    Autor: KarolinaRoksela   |   31 mar 2021, 10:49   |   Dział: Artykuły
    Bezpieczeństwo strony a certyfikat SSL: czym jest, dlaczego warto i jak wpływa na SEO?Kwestią priorytetową obok widoczności firmowej strony internetowej jest jej bezpieczeństwo. Od lat aspekt ten jest usprawniany i dopracowywany przez Google. W ostatnim czasie jednym z niezbędnych narzędzi gwarantujących poufność konsumentów stał się standard SSL. Dowiedz się, jaką wartość ochronną gwarantuje posiadanie certyfikatu, czym on właściwie jest oraz jak wpływa na odbiór witryny przez odwiedzających ją użytkowników.
  • 5 pomysłów na wyjątkową majówkę

    Autor: KarolinaRoksela   |   29 mar 2021, 14:56   |   Dział: Artykuły
    5 pomysłów na wyjątkową majówkę Majówka to dla wielu osób idealny moment na krajowe i zagraniczne podróże oraz wszelkie formy wypoczynku od pracy. W obecnej sytuacji trudno jednak cokolwiek zaplanować. Pandemia trwa, a większość interesujących miejsc jest wciąż zamkniętych, przez co nadal najwięcej czasu spędzamy w domu. Jak ciekawie spędzić w takich warunkach długi weekend? Przedstawiamy kilka najciekawszych pomysłów.
  • Ile kosztuje strona internetowa? Czynniki wpływające na cenę witryny WWW

    Autor: KarolinaRoksela   |   23 mar 2021, 16:09   |   Dział: Artykuły
    Ile kosztuje strona internetowa? Czynniki wpływające na cenę witryny WWWBez względu na branżę czy wielkość biznesu, każda firma powinna posiadać własną stronę internetową. Jest to nie tylko świetna forma autokreacji i promocji, ale przede wszystkim doskonałe narzędzie do kontaktów z klientami. Dziś podstawowy serwis WWW może stworzyć każdy. Ile więc kosztuje wykonanie firmowej witryny i od czego zależy jej finalny koszt? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.
  • 5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieci

    Autor: KarolinaRoksela   |   18 mar 2021, 14:52   |   Dział: Artykuły
    5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieciStacjonarne prowadzenie biznesu jest już współcześnie niewystarczające. Chcąc odnieść sukces na rynku oraz podjąć rywalizację z konkurencją należy budować widoczność swojej firmy przede wszystkim w Internecie. To właśnie sieć stanowi obecnie najważniejszą formę kreacji i autopromocji. Nie jest to jednak zadanie łatwe i rzadko przynosi od razu wymierne efekty. W poniższym artykule uchylamy rąbka tajemnicy i podpowiadamy, jakie działania należy podjąć, aby zyskać nowych i nie tylko wirtualnych klientów.