Meble na wymiar, produkcja, montaż, wykonanie mebli, solidnie
Cała Polska
ANIMATOR CZASU WOLNEGO w Oświęcimiu. LAST MINUTE!
Oświęcim (małopolskie)
Przewóz osób Business & VIP Rzeszów
Rzeszów (podkarpackie)
CENTRUM MALOWANIA PROSZKOWEGO Śląsk Małopolska lakiernia piaskowanie
Chrzanów, Oświęcim, Pszczyna (małopolskie)
Strona internetowa to klucz do sukcesu biznesu w sieci. Odpowiednia witryna nie realizuje jednak wszystkich celów marketingowych, które można osiągnąć, tworząc firmowego bloga. Choć efekty tej formy content marketingu nie są widoczne natychmiast, to mogą przerosnąć najśmielsze oczekiwania. Sprawdź, dlaczego warto tworzyć dobre treści. Poznaj zalety popularnego narzędzia każdego marketera.
Przebudowa, modernizacja czy wykonanie dodatkowych otworów w ścianach to poważne ingerencje w konstrukcję domu. Dlatego też każdy poważny remont obiektu powinien być poprzedzony oceną stanu technicznego budynku. Jaki jest cel przeprowadzania takiego badania? Dowiedz się, jak przebiega cały proces i kiedy jest niezbędny. Sprawdź, co powinna zawierać ekspertyza budowlana.
Działania z zakresu optymalizacji i pozycjonowania to nieustanny i bardzo ważny dla funkcjonowania każdej strony internetowej proces. Wykonanie analizy konkurencji, dobór słów kluczowych czy też techniczna ocena serwisu wymagają nie tylko wiedzy, ale również odpowiedniego zestawu narzędzi. Ułatwiają pracę, pozwalają oszczędzić czas i mogą inspirować do wprowadzania nowych pomysłów. Przedstawiamy najpopularniejsze rozwiązania wybierane przez specjalistów z branży SEO.
Poszukując obecnie informacji, coraz częściej instynktownie sięgamy po telefon lub komputer. Nic więc dziwnego, że wyszukiwarka internetowa okazuje się powszechnym źródłem wiadomości i opinii. Jednym z jej ciekawszych narzędzi stało się GMB, które stanowi ogromną szansę dotarcia do klientów dla właścicieli firm. Dowiedz się, czym jest ta popularna usługa i czy warto z niej skorzystać. Sprawdź, co zyskasz dzięki Google Moja Firma.
Zmieniające się nawyki współczesnych konsumentów zachęciły wielu sprzedawców do rozpoczęcia przygody z e-commerce. Okazuje się bowiem, że większość spraw można załatwić za pośrednictwem sieci, a zakupy w internecie są wygodne i szybkie. Jeśli chcesz założyć własny e-sklep, to musisz pamiętać o kilku ważnych kwestiach. Podpowiadamy, jak stworzyć sklep internetowy, który przyniesie sukces.
Zbliżają się ostateczne terminy rozliczenia PIT za 2020 rok. Dla osób pracujących lub prowadzących własną działalność gospodarczą najważniejszą kwestią jest podatek dochodowy od osób fizycznych. W ostatnich latach doszło do istotnych zmian, z którymi powinien zapoznać się każdy podatnik. Podpowiadamy, na co należy zwrócić uwagę i wskazujemy ostateczną datę złożenia zeznania podatkowego.
Kwestią priorytetową obok widoczności firmowej strony internetowej jest jej bezpieczeństwo. Od lat aspekt ten jest usprawniany i dopracowywany przez Google. W ostatnim czasie jednym z niezbędnych narzędzi gwarantujących poufność konsumentów stał się standard SSL. Dowiedz się, jaką wartość ochronną gwarantuje posiadanie certyfikatu, czym on właściwie jest oraz jak wpływa na odbiór witryny przez odwiedzających ją użytkowników.
Majówka to dla wielu osób idealny moment na krajowe i zagraniczne podróże oraz wszelkie formy wypoczynku od pracy. W obecnej sytuacji trudno jednak cokolwiek zaplanować. Pandemia trwa, a większość interesujących miejsc jest wciąż zamkniętych, przez co nadal najwięcej czasu spędzamy w domu. Jak ciekawie spędzić w takich warunkach długi weekend? Przedstawiamy kilka najciekawszych pomysłów.
Bez względu na branżę czy wielkość biznesu, każda firma powinna posiadać własną stronę internetową. Jest to nie tylko świetna forma autokreacji i promocji, ale przede wszystkim doskonałe narzędzie do kontaktów z klientami. Dziś podstawowy serwis WWW może stworzyć każdy. Ile więc kosztuje wykonanie firmowej witryny i od czego zależy jej finalny koszt? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.
Stacjonarne prowadzenie biznesu jest już współcześnie niewystarczające. Chcąc odnieść sukces na rynku oraz podjąć rywalizację z konkurencją należy budować widoczność swojej firmy przede wszystkim w Internecie. To właśnie sieć stanowi obecnie najważniejszą formę kreacji i autopromocji. Nie jest to jednak zadanie łatwe i rzadko przynosi od razu wymierne efekty. W poniższym artykule uchylamy rąbka tajemnicy i podpowiadamy, jakie działania należy podjąć, aby zyskać nowych i nie tylko wirtualnych klientów.