Favore.plBaza wiedzy

"Klienci" w bazie wiedzy (strona 15)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak mądrze wybrać oprogramowanie dla Biura Rachunkowego?

    Autor: Graphcom   |   27 wrz 2013, 12:28   |   Dział: Artykuły
    Prowadzenie biura rachunkowego wymaga dostępu do nowoczesnych narzędzi informatycznych, umożliwiających sprawną obsługę czynności księgowych i kadrowo-płacowych, gwarantujących stałą zgodność z przepisami. Nieprzemyślany wybór systemu, a w konsekwencji błędy popełnione w obsłudze klienta, mogą zaszkodzić reputacji biura i pociągnąć za sobą konsekwencje prawne. Jak tego uniknąć? Jak mądrze wybrać program do obsługi biura? Na co zwrócić szczególną uwagę?
  • Podstawowe zasady dobrej reklamy

    Autor: magbudleszno   |   3 cze 2013, 16:25   |   Dział: Artykuły
    Podstawowe zasady dobrej reklamyCodziennie spotykamy się z reklamą, jadąc na uczelnie czy do pracy. Dlatego warto zapoznać się z jej podstawowymi zasadami.
  • Kampania z gwiazdami kluczem do sukcesu

    Autor: test1234567   |   3 cze 2013, 16:16   |   Dział: Artykuły
    Kampania z gwiazdami kluczem do sukcesuNie od dziś wiadomo jak ważnym elementem udanych kampanii reklamowych jest współpraca marek ze znanymi postaciami świata muzyki, mody, sportu czy kina. Obecnie cena, reklama, tradycja nie wystarczają do tego aby sprzedać produkt. Aby wyróżnić markę spośród rosnącej konkurencji konieczne jest ubranie ją w pewną "otoczkę" uczuć, nadać jej tożsamość. Najlepiej jeżeli wizerunek gwiazd, które biorą udział w kampaniach reklamowych jest spójny z przekazem i wizerunkiem danej marki. Wówczas najlepiej mogą dotrzeć one do swojej grupy docelowej.
  • Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klienta

    Autor: konto_usuniete_354774   |   3 cze 2013, 16:10   |   Dział: Artykuły
    Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klientaObecnie rynek dóbr i usług zalewany jest z każdej strony przez różnego rodzaju firmy, przedsiębiorców, którzy w tym momencie są w stanie zaoferować potencjalnemu klientowi praktycznie wszystko. Napływ firm na rynek jest tak duży, że konsumenci nie wiedzą momentami co kupować, więcej czasu spędzają na dokonaniu wyboru niż na korzystaniu z tego co chcieli nabyć. Tym bardziej się zastanawiają jeżeli przychodzi zetknąć im się z tym samym produktem innego producenta. Mają oni bowiem wtedy pewien zarys tego czego mogą się spodziewać po danym produkcie lub usłudze.
  • Prowadzisz firmę sprzedającą materiały budowlane? Chcesz podnieść poziom obsługi Klienta?

    Autor: Graphcom   |   27 maj 2013, 14:54   |   Dział: Artykuły
    Duże firmy zajmujące się sprzedażą materiałów budowlanych i wykończeniowych szczególny nacisk kładą na przyśpieszenie procesu obsługi Klienta i zwiększenie zysków ze sprzedaży. Realizacja tych założeń możliwa jest dzięki inwestycji w nowoczesny magazyn wysokiego składu, a także w zakup i wdrożenie profesjonalnego systemu do zarządzania.
  • Zanim zlecisz pozycjonowanie swoich stron

    Autor: MarlenaM   |   24 kwi 2013, 13:29   |   Dział: Artykuły
    Zanim zlecisz pozycjonowanie swoich stron Pewnie już wiesz, że samo stworzenie strony w internecie nie gwarantuje jeszcze sukcesu. To klienci (czytelnicy) zadecydują o tym, czy strona będzie dla Ciebie dochodowa i czy będzie budowała w odpowiedni sposób Twój wizerunek.
  • Aplikacje internetowe i mobilne, które są niezbędne w Twojej firmie

    Autor: Sam_Drabulok   |   2 mar 2013, 11:38   |   Dział: Artykuły
    Aplikacje internetowe i mobilne, które są niezbędne w Twojej firmieNie od dzisiaj wiadomo, że Internet i smartfon znacząco ułatwiają prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Dzięki nim możemy szybko, łatwo i tanio skontaktować się z naszymi klientami oraz wykonać wiele operacji finansowych. Jednak jak w gąszczu różnego rodzaju aplikacji znaleźć te, które faktycznie pomogą nam w prowadzeniu biznesu?
  • Funkcjonalna kuchnia w lokalu gastronomicznym to dziś nie problem

    Autor: PurePoison   |   20 lut 2013, 9:50   |   Dział: Artykuły
    Funkcjonalna kuchnia w lokalu gastronomicznym to dziś nie problemWłaściciel każdego profesjonalnego lokalu gastronomicznego powinien inwestować w rozwój swojego przedsiębiorstwa. Jeżeli zaniecha tego typu działań, nie będzie mógł niestety liczyć na osiągnięcie spodziewanych efektów i sukcesu, który jest najbardziej obiektywnym miernikiem naszych wszystkich przedsięwzięć.
  • Czy warto kupić okna antywłamaniowe?

    Autor: PurePoison   |   19 lut 2013, 11:59   |   Dział: Artykuły
    Czy warto kupić okna antywłamaniowe?W zakresie stolarki okienno-drzwiowej można obecnie mówić o bardzo rozległym wachlarzu asortymentu, ściśle dostosowanym do potrzeb oraz preferencji indywidualnych konsumentów. W zasadzie nie ma większych trudności w tym, aby zakupić coś co będzie odpowiednio współgrało z estetyką naszych wnętrz czy też częścią zewnętrzną budynków. Zróżnicowanie to tyczy się nierzadko również i stanu technicznego okien a co za tym idzie także i ich stawek cenowych. Wraz z biegiem czasu coraz popularniejsze okazują się natomiast okna antywłamaniowe, które niekiedy porażają kosztami ale z drugiej strony stanowić mają gwarancję bezpieczeństwa. Czy jednak, aby na pewno?
  • Co napisać w ofercie sprzedaży, żeby skuteczniej przekonać klientów do zakupu?

    Autor: konto_usuniete_17649   |   11 lut 2013, 11:57   |   Dział: Artykuły
    Co napisać w ofercie sprzedaży, żeby skuteczniej przekonać klientów do zakupu?Jak myślisz, co koniecznie musi zawierać twoja oferta handlowa, by zaczęła więcej sprzedawać, mocniej przyciągać uwagę twoich klientów, intrygować ich treścią oraz przekonywać, że to właśnie twoje produkty albo usługi są godne zaufania i działają tak, jak to obiecujesz?