Favore.plBaza wiedzy

"Zarządzanie" w bazie wiedzy (strona 5)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Zaplanuj domowy budżet. 4 praktyczne sposoby

    Autor: highelf   |   17 lis 2015, 10:29   |   Dział: Artykuły
    Zaplanuj domowy budżet. 4 praktyczne sposobyPlanowanie domowego budżetu to bardzo przydatna umiejętność, którą warto posiadać w czasach, gdy ceny rosną, a pensja stoi w miejscu. Aby nie musieć odmawiać sobie przyjemności i zagwarantować swoim najbliższym komfortowe życie, warto nauczyć się panować nad pieniędzmi. Poniższy poradnik pokaże ci, jak najefektywniej zaplanować domowy budżet i przygotować się na niespodziewane wydatki.
  • Zarządzanie komunikacją w kryzysie

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 12:19   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie komunikacją w kryzysieSytuacje kryzysowe zdarzają się w większości przedsiębiorstw. Czasem kryzys dotyka firmę mocniej czasem słabiej, ale niezależnie od jego siły, trzeba umieć sobie z nim poradzić. Poniżej kilka wskazówek jak skutecznie komunikować się w przypadku wystąpienia takich sytuacji.
  • Zarządzanie wiedzą w firmie

    Autor: nowak-jakub   |   28 paź 2015, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie wiedzą w firmieWiedza zawsze odgrywała olbrzymią rolę w organizacjach. Obecnie to nie jakość i ilość urządzeń czy maszyn decydują o powodzeniu firmy. Najistotniejszym czynnikiem jest wiedza, zwłaszcza w przedsiębiorstwach, które zajmują się przetwarzaniem i wytwarzaniem wiedzy. Rosnąca konkurencja wymusza na firmach poszukiwania nowych rozwiązań. Zasoby technologiczne, materialne i ludzkie mają pewne ograniczenia, dlatego co raz częściej zwraca się uwagę na wiedzę jako szczególną wartość w każdej firmie.
  • Jak poprawić zarządzanie sobą w czasie?

    Autor: nowak-jakub   |   27 paź 2015, 15:01   |   Dział: Artykuły
    Jak poprawić zarządzanie sobą w czasie? Przeciętny człowiek wykorzystuje swój własny potencjał zaledwie w 30%. Wydawałoby się, że jest to niemożliwe, a jednak! Badania pokazują, że większość z nas notorycznie marnuje swój cenny czas na rzecz zbędnych, niepotrzebnych czynności, każdego dnia. Jak to poprawić? Jak lepiej zarządzać swoim czasem? Wszystko można wyćwiczyć! Przedstawiamy jedną z ciekawych metod, czyli zbieranie danych.
  • Rola coacha w firmie

    Autor: nowak-jakub   |   27 paź 2015, 13:35   |   Dział: Artykuły
    Rola coacha w firmieCoaching jest to pewnego rodzaju proces szkolenia. Wykorzystuje się metody psychologiczne po to, aby pomóc pojedynczym osobom lub całym organizacjom w rozwoju i osiąganiu celów. Coachem się nie rodzimy. Aby pełnić tę funkcję, trzeba skutecznie zarządzać zasobami ludzkimi, cieszyć się zaufaniem i autorytetem innych osób.
  • Błędy psychologiczne w ocenianiu pracowników

    Autor: nowak-jakub   |   23 paź 2015, 13:11   |   Dział: Artykuły
    Błędy psychologiczne w ocenianiu pracownikówOcenianie pracowników to bardzo odpowiedzialne zadanie dla każdego przedsiębiorstwa. Nieumiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi może doprowadzić do większych szkód niż potencjalne korzyści, które firma mogłaby osiągnąć. Osoba oceniająca musi być obiektywna i dobrze zorientowana w celach, jakości wykonywaj przed pracowników pracy. Często do czynienia mamy jednak z subiektywizmem i różnego typu błędami.
  • Jak prowadzić profil na facebooku tak, aby nie stracić pracy?

    Autor: magdalenaokowska   |   21 paź 2015, 15:50   |   Dział: Artykuły
    Jak prowadzić profil na facebooku tak, aby nie stracić pracy?Obecnie na facebooku wiele osób posiada swoje prywatne profile. Wszystkim towarzyszy błędny sposób myślenia, że profil jest w pełni prywatny. Czasami pracodawcy mogą regularnie przeglądać prywatne tablice.
  • Jak efektywnie zarządzać swoim czasem

    Autor: magdalenaokowska   |   21 paź 2015, 15:18   |   Dział: Artykuły
    Jak efektywnie zarządzać swoim czasemEfektywne wykorzystywanie swojego czasu jest bardzo ważnym elementem życia każdego człowieka. Aby wykonać wszystkie niezbędne zadania w czasie warto zastosować się do poniższych wskazówek.
  • Studia to nie wszystko. Czy warto dołączyć do organizacji studenckiej?

    Autor: nowak-jakub   |   28 wrz 2015, 16:09   |   Dział: Artykuły
    Organizacja studencka kojarzy się nam głównie z amerykańskimi bractwami oraz wszechobecną imprezą. Te stereotypowe podejście, tworzy zły PR organizacjom, które za główny cel nie stawiają sobie integrację i zabawę w zamkniętym gronie, a wyjście do innych studentów i pomaganie im w trakcie studiowania. Dlaczego warto wiedzieć więcej na ten temat? Oto kilka faktów, które pozwolą Wam odpowiedzieć na to pytanie.
  • Sprawdne zarządzanie czasem

    Autor: TopWGoogle   |   25 sie 2015, 10:35   |   Dział: Artykuły
    Sprawdne zarządzanie czasemŚwiat pędzi coraz szybciej - nie można temu zaprzeczyć Na szczęście w tym natłoku spraw i obowiązków mamy także coraz więcej rozwiązań, które pomogą nam uporządkować nasze codzienne życie i sprawi, że część rzeczy wykonamy szybciej i łatwiej.