Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Zadbać" w artykułach z kategorii Reklama, marketing

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
1 2 z 2  
  • Jak prowadzić firmowego bloga?

    Autor: KarolinaRoksela   |   5 sie 2021, 10:45   |   Dział: Artykuły
    Jak prowadzić firmowego bloga? 22,2 miliarda wpisów tworzonych każdego dnia odwiedza 409 milionów czytelników te imponujące liczby pokazują ogromny potencjał drzemiący w content marketingu. Jeżeli chcesz z niego skorzystać, to musisz stworzyć firmowego bloga. Jest on bowiem szansą na pozyskiwanie nowych klientów i promocję biznesu w sieci. Sprawdź, jak tworzyć dobre treści i prowadzić własną bazę wiedzy.
  • 5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieci

    Autor: KarolinaRoksela   |   18 mar 2021, 14:52   |   Dział: Artykuły
    5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieciStacjonarne prowadzenie biznesu jest już współcześnie niewystarczające. Chcąc odnieść sukces na rynku oraz podjąć rywalizację z konkurencją należy budować widoczność swojej firmy przede wszystkim w Internecie. To właśnie sieć stanowi obecnie najważniejszą formę kreacji i autopromocji. Nie jest to jednak zadanie łatwe i rzadko przynosi od razu wymierne efekty. W poniższym artykule uchylamy rąbka tajemnicy i podpowiadamy, jakie działania należy podjąć, aby zyskać nowych i nie tylko wirtualnych klientów.
  • Dlaczego warto zaistnieć w sieci?

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 12:36   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego warto zaistnieć w sieci?Często można spotkać się z twierdzeniem, że żyjemy w dobie powszechnego dostępu do informacji. Trudno się nie zgodzić z tym twierdzeniem, wystarczy rozejrzeć się dookoła. Można nawet spróbować pójść krok dalej i wysunąć bardziej radykalną teorię, iż żyjemy nie tyle w dobie powszechnego co przymusowego dostępu do informacji.
  • Jak promować sklep internetowy

    Autor: SafariS   |   15 gru 2015, 7:16   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowyObecnie sklepy internetowe przeżywają prawdziwy boom. Mamy bowiem coraz większe zaufanie do zakupów online, a większość z nas ma już swoje sprawdzone sklepy, w których często dokonuje zakupów i na których się nie zawiodła. Konkurencja jest więc duża i to właściwie w każdej branży.
  • E - mail marketing - jak robić to dobrze?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 8:17   |   Dział: Artykuły
    E-mail marketing - jak robić to dobrze?E-mail marketing pomimo wielu kanałów dotarcia do klienta, wciąż jest jednym z najpopularniejszych narzędzi. Ważne jest, aby umiejętnie go wykorzystać i nie dopuścić do tego, że klient będzie zasypywany wiadomościami, których nigdy nie przeczyta. Poniżej kilka wskazówek jak to zrobić.
  • 2015. Zmiany i trendy w content marketingu

    Autor: mlaskov7   |   13 lip 2015, 13:33   |   Dział: Artykuły
    2015. Zmiany i trendy w content marketingu2015 rok wydaje się rokiem, w którym swój szczyt osiągają wszelkie innowacje i efektywne działania content marketingu. Jak firmy tworzą swoją markę? Jaki rodzaj marketingu jest popularny w tym roku? Wjaki sposób wykorzystywać social media reklamując swoją ofertę?
  • Skuteczna reklama firmy w internecie

    Autor: Kasiamer   |   23 gru 2014, 13:16   |   Dział: Artykuły
    Aby liczyć na rozpoznawalność i coraz większy poczet klientów, firma musi pogodzić się z wizją skonstruowania dobrej kampanii reklamowej w sieci. Tylko jak zrobić to skutecznie?
  • Założyłeś firmę? Zacznij ją promować

    Autor: Kasiamer   |   24 lis 2014, 9:12   |   Dział: Artykuły
    W końcu udało Ci się dopiąć na ostatni guzik wszelkie formalności i twoja firma może wystartować. Jednak co zrobić, aby zdobyć pierwszych klientów? Jak zwrócić ich uwagę, jeśli na rynku jest tylu konkurentów?
  • Jak unowocześnić swój sklep internetowy?

    Autor: Pustebrzmienie   |   23 cze 2014, 16:48   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz swój mały biznes w Internecie. Bez względu na to, co sprzedajesz, możesz zwiększyć podaż. Jak? Odpowiednio modernizując sklep, tj. stronę internetową. O co zadbać, by była ona atrakcyjna i przejrzysta dla klienta? Najlepiej zrobić ankietę dołączoną do informacji zwrotnej zakupu. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że nie każdy klient wypełni ankietę. Chętnych do tego typu aktywności jest zazwyczaj mało. Ważne więc, by była ona krótka i dobrze skonstruowana. Podobnie jak strona, po której poruszanie się nie powinno sprawiać klientowi kłopotu. Lawirowanie po jej zakładkach, powinno stać się przyjemnością, a nie być koniecznością. Poniżej kilka rad, jak tego dokonać i na co zwrócić uwagę.
  • Promocja nieodłączny element reklamy

    Autor: RedaktorNaczelny   |   28 lut 2013, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Promocja  nieodłączny element reklamyCzy kiedykolwiek podczas zakupów zastanawialiśmy się nad tym, dlaczego produkty na półkach ułożone są w taki, a nie inny sposób, albo nad kolejnością, w jakiej uporządkowane zostały poszczególne działy? Być może niektórzy z nas zwrócili uwagę na to, jak przemyślnie sąsiadują ze sobą produkty spożywcze czy kosmetyczne.
1 2 z 2