Favore.plForumCzas wolny, o turystyce i sporcie

Góry po amatorsku ;), strona 3

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Góry po amatorsku ;)

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • Beetlejuice85 28 sty 2011, 23:33
    Bardzo dobry pomysł. A swoją drogą kijki są bardzo przydatne w górach. duża część ciężaru ciała przenosi się na nie i jest sporo łatwiej.
    Cytuj
  • Lorelei 29 sty 2011, 6:19
    To zastanowię się czy by ich nie wziąć. Chociaz jakby miała być jako jedyna osoba z kijkami to czułabym sie raczej głupiouśmiech Jak kierowca z zielonym listkiem hihihiuśmiech Ale mam nadzieję, że jak trochę potrenuje to dam sobie radę tam i bez kijków. w końcu nie tylko ja jestem amatorką, nie bedziemy się wspianć od razu na Rysy...
    Cytuj
  • caipirinha 29 sty 2011, 7:18
    Dasz sobie radę na pewno, chodzeni po Tatrach nie jest aż takie trudne, chociaż bywają trudne podejścia i generalnie mozna się zmęczyćuśmiech Ale na pewno Ci się spodoba i będziesz miała satysfakcję. A jaka forma świetna po takich wakacjach i figurauśmiech
    Cytuj
  • Beetlejuice85 29 sty 2011, 7:51
    Nie to co po dwóch tygodniach leżenia na plaży, wcinania smażonych ryb i popijania piwem heheprzymrużenie oka
    Cytuj
  • Lorelei 29 sty 2011, 8:49
    No ba!wielki uśmiech Nie ukrywam, że ten argument wzmacnia moja motywację do tego wyjazduuśmiech
    Cytuj
  • Stinaa 29 sty 2011, 10:30
    Hej ja też planuje wiosną króciutki wypad w Tatry, myślicie, że dla niedoświadczonej tareniczki wycieczka nad Morskie Oko nie będzie zbyt trudna?
    Cytuj
  • caipirinha 29 sty 2011, 13:26
    Cos ty, to bardzo latwa trasauśmiech Jak ja dałam radę to każdy daprzymrużenie oka Zresztą jakbyś zwątpiła we własne siły to możesz wjechać prawie pod samo jeziorko wozem z konikamiprzymrużenie oka
    Cytuj
  • Aurelka 29 sty 2011, 15:17