Favore.plForumSzkoły, kursy, szkolenia, korepetycje

Kurs szybkiego czytania

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Kurs szybkiego czytania

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • malolata 22 lip 2010, 16:16
    Czy ktoś z Was skończył taki kurs? Zastanawiam się na ile przynosi efekty. Jestem studentką, czytam bardzo dużo, dlatego przydałoby mi się to... Napiszcie jeśli macie doświadczenie.
    Cytuj
  • antymonia 26 lip 2010, 15:36
    Ja uczęszczałam na taki kurs jeszcze przed maturą. Jestem raczej umysłem ścisłym, ale do dziś dużo czytam, bo robię doktorat. Na pewno warto iść na taki kurs. Ułatwia pracę i uczy odpowiedniej koncentracji na tekście.
    Cytuj
  • kless 26 lip 2010, 17:06
    Ja zrobiłem taki kurs już dawno, jeszcze na studiach, a od kilku ładnych lat pracuję przymrużenie oka Polecam wszystkim, którzy na co dzień muszą dużo czytać. Taki kurs naprawdę pomaga, no i można później zaoszczędzić sporo czau przymrużenie oka
    Cytuj
  • anka70 26 lip 2010, 19:39
    Ja bardzo lubię czytać. Nigdy nie kończyłam żadnego kursu szybkiego czytania, czytam głównie dla przyjemności więc nie był mi potrzebny. Zastanawiałam się, czy jeśli ktoś naprawdę dobrze opanuje technikę szybkiego czytania to czy to mu wchodzi tak bardzo w nawyk, że nie potrafi już sobie poczytać książki dla relaksu? Wiecie może jak to jest?
    Cytuj
  • kless 26 lip 2010, 23:00
    anka70 napisał:Ja bardzo lubię czytać. Nigdy nie kończyłam żadnego kursu szybkiego czytania, czytam głównie dla przyjemności więc nie był mi potrzebny. Zastanawiałam się, czy jeśli ktoś naprawdę dobrze opanuje technikę szybkiego czytania to czy to mu wchodzi tak bardzo w nawyk, że nie potrafi już sobie poczytać książki dla relaksu? Wiecie może jak to jest?