favore.pl
Alikacje Biznesowe  -  oprogramowanie dla biznesu

Alikacje Biznesowe - oprogramowanie dla biznesu nr 29536

Lokalizacja: Toruń, Warszawa (woj. kujawsko-pomorskie)Więcej: realizujemy projekty na terenie całej Polski i dla klientów zagranicznych

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Magdalena Filaber
Possible Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Włocławska 167
87-100 Toruń

tel: 22 211211522 2112115
tel: 500 112777500 112777
fax: 22 2138817
Pracujemy w biurach w Toruniu i Warszawie
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
Projekty realizujemy zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem
rozwiń
OPIS USŁUGI
Oferujemy analizę, wykonanie i wdrożenie aplikacji wspomagających procesy biznesowe w Państwa Firmach.
Bazujemy na autorskim rozwiązaniu BizPlatform, opartym o nowoczesną technologię .NET.

Aplikacje tworzone w oparciu o BizPlatform spełniają większość potrzeb nowoczesnych przedsiębiorstw - są to zarówno gotowe moduły (z możliwością modyfikowania pod potrzeby konkretnych firm), jak i funkcjonalności specyficzne dla danej firmy czy całej branży. Poszczególne elementy, mimo że są niezależne od siebie, mogą współdziałać ze sobą - pracują na tej samej bazie. Integrujemy zatem te aplikacje, które według Państwa współdziałać powinny. Aplikacje mogą współdzielić "skórki" nadając całości systemów jeden wygląd zgodny z wizerunkiem firmy.  

Dzięki modułowej
budowie możliwa jest rozbudowa systemu zgodnie z potrzebami rosnącego przedsiębiorstwa - poszczególne elementy można łączyć ze sobą oraz dokładać w dowolnym czasie.

Oto lista głównych aplikacji wchodzących w skład platformy Bizplatform.

1. Zarządzanie projektami

Czas życia projektów - Moduł umożliwia zarządzanie czasem życia projektu, budową projektu i terminami
wykonywania poszczególnych elementów projektu/ etapów i podetapów.

Taski (zadania) przywiązane do projektów - Taski ułatwiają bieżące prowadzenie projektów. Dzięki nim możliwe jest kontrolowanie postępów prac nad danym etapem projektu. Każde zadanie może być przypisane do dowolnego podetapu projektu oraz osoby, która uczestniczy w projekcie.

Informowanie mailowe o postępach w projekcie - Wszystkie powiadomienia związane z projektem / taskami są wysyłane drogą mailową do odpowiednich użytkowników. Dzięki temu można stale kontrolować proces realizacji danego projektu: akceptować, odrzucać czy zwracać poszczególne zadania do ponownego wykonania.

Statystyki - Moduł statystyk umożliwia śledzenie postępów projektu, sprawdzanie tego co zostało wykonane w danej jednostce czasu, rozliczanie pracowników z godzin poświęconych na wykonywania określonych operacji czy ocenę projektu pod kątem pracochłonności. Dane takie pozwalają oszacować prace nad kolejnymi podobnymi projektami

2. Obieg dokumentów

  • możliwość przechowywania w systemie dowolnej liczby dokumentów;

  • możliwość zamieszczenia wielu plików w ramach jednego dokumentu;

  • proste ładowanie dokumentów o nieograniczonej wielkości - wielu jednocześnie;

  • dowolne nadawanie praw użytkownikom/ grupom użytkowników do dokumentów;

  • wprowadzenie typów dokumentów np. zarządzenia, komunikaty, oferty, itp.;

  • dystrybucja dla określonych grup użytkowników;

  • potwierdzenia mailowe o zamieszczeniu/modyfikacji dokumentów;

  • potwierdzenia przeczytanych dokumentów;

  • pełnotekstowe wyszukiwanie w treści zamieszczanych dokumentów

3. CRM - Zarządzanie klientami

  • uporządkowanie i usystematyzowanie wiedzy o klientach

  • wsparcie sprzedaży – procesu planowania, składania ofert, prowadzenia negocjacji, podpisywania kontraktu

  • zarządzanie sprzedażą – ludźmi, procesami, zasobami

  • wsparcie obsługi klienta – posprzedażnej

  • baza wiedzy o produktach oferowanych i posiadanych przez poszczególnych klientów

  • wsparcie marketingu i innych działów współpracujących z dostawcami i odbiorcami

  • ułatwienie pracy hotline , telemarketerów itd.

  • zintegrowanie wiedzy o klientach i produktach i udostępnienie jej poszczególnym grupom użytkowników w danej firmie i poza nią


Funkcje te są spełniane dzięki wprowadzonych do tej aplikacji funkcjonalności:

  • raporty z pracy handlowców, z wyników sprzedaży, prognozowanie;

  • możliwość opisywania klientów, osób kontaktowych;

  • możliwość opisu aktywności dotyczących klientów, planowania zdarzeń na przyszłość;

  • możliwość opisu oferty oraz zintegrowania jej z zamówieniami;

  • baza danych o kontrahentach, dostawcach, warunkach;

  • zintegrowanie z kalendarzem, z pocztą e-mail;

  • łatwe nadawanie uprawnień do poszczególnych elementów dla użytkowników i grup użytkowników

  • możliwość dowolnej customizacji (dostosowania/modyfikacji do potrzeb klienta), np. wprowadzenie obsługi posprzedażnej klientów;

  • współpraca z innymi aplikacjami i modułami w ramach BizPlatform, np. z przepływem dokumentów, z zarządzaniem projektami;

  • integracja z innymi systemami używanymi w firmie (fakturowanie, kadry, helpdesk);


4. Przepływ informacji w firmie - Zadaniem aplikacji jest wspomaganie komunikacji wewnętrznej. Główną zaletą jest integracja wszystkich składników, automatyczna wymiana danych między nimi oraz prosta kontrola i zarządzanie. W skład aplikacji wchodzą następujące elementy:

Nowości - Zadaniem modułu Nowości jest informowanie w określonych sekcjach platformy o wydarzeniach, które dotyczą wszystkich użytkowników lub wybranych grup - w zależności od ustawień systemu. Moduł ten potrafi także zbierać informacje o nowościach z innych sekcji platformy (także z innych aplikacji).

Kalendarz - Moduł posiada funkcjonalność podobną do kalendarza Microsoft Outlook. Podstawową zaletą jest pełne zintegrowanie z platformą. Kalendarz pozwala na zarządzanie czasem, rezerwację zasobów, ustalaniem spotkań itp. Posiada on także wbudowane mechanizmy informowania grup użytkowników, uczestników spotkania potwierdzeniami mailowymi. 

Fora dyskusyjne - Zadaniem modułu for dyskusyjnych jest zapewnienie komunikacji na wybrane tematy między pracownikami. Moduł jest w pełni zintegrowany z pozostałymi elementami platformy.


Dynamiczne formularze -
Moduł umożliwia budowanie formularzy w ramach platformy bez znajomości programowania, w bardzo intuicyjny sposób. Wniosek można wydrukować lub wysłać mailem do osoby go akceptującej. Przykłady:   
  • Wnioski kadrowe

  • Wniosek o rezerwację zasobu (samochód, projektor, sala)

  • Formularze z wykonania określonych czynności

  • Formularze z wykonywanych zadań 


Ankiety - Moduł pozwala na budowanie dowolnych ankiet, które później są dystrybuowane wśród użytkowników systemu.

Galerie - Moduł galerii umożliwia publikowanie zdjęć. Jego głównym zadaniem jest zarządzanie zdjęciami. Moduł może być instalowany w wielu miejscach platformy.

Tablice ogłoszeń - Tablica ogłoszeń służy do wewnątrz firmowej komunikacji w ramach ogłoszeń w dowolnych kategoriach tematycznych.


5. Raportowanie i analizy

Aplikacja ta umożliwia generowanie raportów i analiz ze wszelkiego typu aplikacji i systemów działających w przedsiębiorstwie: zarówno z innych aplikacji i modułów platformy, jak i z systemów zewnętrznych.


6. Helpdesk

Helpdesk jest aplikacją służącą do zgłaszania błędów i uwag od użytkowników z wewnątrz lub zewnątrz firmy. Umożliwia obsługę zgłoszeń od klientów, śledzenie postępów prac nad rozwiązaniem zgłoszenia. Wszystkie zgłoszenia są potwierdzane drogą mailową, dzięki czemu użytkownik może w prosty sposób śledzić proces rozwiązywania zgłaszanych problemów. Aplikacja ta może być zintegrowana z aplikacją Zarządzania projektami.


7. Aplikacje dedykowane

BizPlatform oprócz domyślnych aplikacji i modułów umożliwia proste tworzenie nowych komponentów - zarówno aplikacji jak i modułów. Do tej pory stworzyliśmy setki modułów dla wielu firm. Zapraszamy do kontaktu z nami - pokażemy jak mogą wyglądać moduły dedykowane i jakie mogą mieć funkcjonalności.

Przykładowe realizacje nie mieszczące się w ramach powyższych aplikacji, które zrealizowaliśmy dotychczas to:


  • program do obsługi agencji nieruchomości w zakresie zarządzania kontaktami z klientami, ofertami oraz współpracą z portalami branżowymi

  • kalkulatory dla towarzystw ubezpieczeniowych wyliczające składki, generujące raporty, wykorzystane na stronach Wyślij e-mail

  • program wspierający codzienną pracę agentów ubezpieczeniowych

  • aplikacja do fakturowania oraz rozliczania wpłat i wypłat bankowych

  • porównywarka cen produktów




aplikacje dedykowane, oprogramowanie dedykowane, oprogramowanie na zlecenie, oprogramowanie na zamówienie, oprogramowanie dla firmy, oprogramowanie biznesowe, programowanie, Microsoft .Net, dotnetnuke, dnn, zarządzanie projektami, CRM, obieg dokumentów, intranet, portal firmowy, portal tematyczny, stworzenie portalu, strona www, strony www

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

PLIKI DO POBRANIA
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
Magdalena Filaber
Possible Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Włocławska 167
87-100 Toruń

tel: 22 211211522 2112115
tel: 500 112777500 112777
fax: 22 2138817
Pracujemy w biurach w Toruniu i Warszawie
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
Projekty realizujemy zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Possible_Magda
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Intranet w firmie Emax (obecnie Sygnity) - Alikacje Biznesowe - oprogramowanie dla biznesu
Alikacje Biznesowe - oprogramowanie dla biznesu Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 17)
Poprzednia usługa: UBEZPIECZENIA FIRM   Następna usługa: HOTEL SENATOR, RESTAURACJA SENATOR