Favore.plForumRemonty, budowa, wnętrza i ogrody

Aranżacja kuchni, strona 5

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Aranżacja kuchni

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • mantra999 25 cze 2019, 13:52
    Stałam przed dylematem kupić meble do kuchni w sieciówce czy dać zrobić na wymiar. Zwyciężyła druga opcja. Zwróciliśmy się do firmy Wiór Płyt z Wyszkowa która zaprojektowała i wykonała mebelki. Nawet zgodziłam się na szafę skośną choć na początku wcale nie byłam o niej przekonana, ale jest OK.
    Cytuj
  • modnesto 25 cze 2019, 14:06
    [cytat=]
    Dmochov napisał:Ja akurat jestem zdania, że dzięki stolarzom zaoszczędziłem co najmniej 300 zł na kuchni.
    Dla Mnie przy remoncie kuchni najbardziej zależało, aby kuchnia była praktyczna. Dlatego dobrze wykonana stolarka pozwala zaoszczędzić pieniądze.
    Bzdura i ściema. Zawsze u stolarza będzie drożej niż modułowe.Czy drożej to bym polemizował. Faktem jest że meble modułowe dla niewprawionego oka wyglądają tak samo jak od stolarz. Ale: są robione z płyty 16mm lakierowane jednorazowo. Jak ktoś wie o czym mówie to niech zwróci na to uwagę. Gramatury płyt nie sprawdzi. przymrużenie oka
    Cytuj
  • jarzebina 25 cze 2019, 17:22
    Gotowanie na parze w piekarniku? Ciekawe. Można wszystko na raz wrzucić? Nie pomieszają mi się smaki i zapachy?
    Cytuj
  • Lilka32 30 cze 2019, 15:52
    Gotowanie w piekarniku na parze to coś naprawdę dobrego, jedzenie wychodzi idealne, nie jest suche, ani surowe. Ciasta wychodzą tez bardzo dobre, biszkopt zawsze urośnie.
    Cytuj
  • Luiziana 23 lip 2019, 14:17
    Ja szukam do mojej kuchni fajnego piekarnika, ale chcę z Electroluxa bo juz coś mam z tej firmy i swietnie się sprawdza. Myślę o piekarniku SteamBake słyszałam że ma taki przycisk pary i wypieki wychodzą na prawde znakomite. Może ktoś z Was testował ?
    Cytuj
  • Lilka32 29 lip 2019, 19:23