Favore.pl

Informacje o użytkowniku "Druid"

Informacje o użytkowniku "Druid"

Wyślij zapytanie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Kontakt
- dane niedostępne -
Rejestracja
14 sty 2011, 11:03
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 0
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 0
  • Aktywnych usług 0
  • Aktywnych produktów 0
  • Wpisów na forum 29
  • Wpisów w bazie wiedzy 0
1 2 3 z 3  
Opłacanie podatków w supermarkecie
  • więcej Pożyjemy zobaczymy jak to będzie, bo wszelkie niedociągnięcia wyjdą przy okazji kłopotów. Szczerze mówiąc o takich możliwościach nie słyszałem. Czy to się sprawdzi, no nie wiem, to w końcu podatki, a z fiskusem nikt nie lubi mieć do czynienia. kiedyś dostałem wezwanie do US i na samo to aż mi serce stanęło i przez całą noc nie mogłem spać. Widziałem już sprawy, sądy i takie tam. Okazało się, że to była tylko jakaś formalność. Nie życzę nikomu listów z US.
Koniec palarni w firmach
  • więcej Firmom nie opłaca się likwidować palarni zwłaszcza w biurowcach. Idzie taki klient do firmy a tu przed budynkiem sznur pracowników puszczających dym. Jak klient jest niepalący to może się rozmyślić i pójść tam gdzie się nie pali. Poza tym jak ktoś musi zapalić to i tak zapali i lepiej aby to zrobił w bezpiecznym kącie a nie na dziko. Rzuci niedopałek i tragedia gotowa.
Ile czeka się na wymówienie angażu?
  • więcej Ile czasu ma rozwiązanie umowy??? Dobre pytanie bo ja też tak nie za bardzo wiem, a nigdzie tego nie mogę znaleźć. Według mnie to chyba jak najszybciej od zaistnienia niekorzystnej decyzji.
Czy ZUS może kwestionować podstawę wysokości ubezpieczenia.
  • więcej ZUS nie ma prawa spierać się o wysokość podstawy, jeszcze by tego brakowało aby wpychał się w interesy firmy to w co co ona robi i jak funkcjonuje.
Zakładanie firmy w jeden dzień dzięki CEIDG
  • więcej Cała ta rejestracja odbywać się będzie na stronie www.firma.gov.pl oraz www.ceidg.gov.pl Mają tam być odpowiednie formularze i objaśnienia. Zobaczymy czy wystartuje 1 lipca zgodnie z zapowiedzią. Też jestem ciekawy tego novum.
Czy każdy ubytek towaru można wliczyć w koszty?
  • więcej Nie ma druków ani formularzy. Trzeba spisać czego brakuje, w jakiej ilości, okoliczności powstania straty, wykazanie dochowania należytej staranności. No taki jakby referat i musi on być podpisany przez osobę wyznaczoną do reprezentowania firmy lub komisję przeprowadzającą spis braków. Najczęsciej w sklepie małym jest to właściciel.
Czy każdy ubytek towaru można wliczyć w koszty?
  • więcej Kwestia jest dyskusyjna, wiadomo, że nikt nie będzie pilnował towaru przez 24h/ na dobę czy tam stał przy towarze w sklepie. Jednak firma musi wykazać, że zrobiło wszystko (no dużo), aby zabezpieczyć się ubytkiem towaru. 2 październik 2007 r. Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu (ILPB3/423-13/07-4/MC): "Stwierdzone niedobory (straty) mogą bowiem zostać zaliczone w ciężar kosztów uzyskania przychodów, jeżeli powstały niezależnie od woli podatnika, a więc są niezawinione. W tym celu należy odpowiednio udokumentować fakt poniesienia straty, przy czym dokumentem takim mogą być na przykład: protokół opisujący zdarzenie, wskazujący datę powstania zdarzenia, jego przyczynę oraz dokładne obliczenie wielkości straty, uzupełniony o protokół policji w przypadku kradzieży bądź zgłoszenie szkody instytucji ubezpieczeniowej oraz pisemne wyjaśnienia osób materialnie odpowiedzialnych." Jeśli firma wyjaśnia i dokumentuje straty nawet tych rzeczy, które są powierzane np. do transportu podmiotowi zewnętrzemu to firma ma prawo ubytki wrzucić w koszty. Znajduje to liczne potwierdzenie w innych interpretacjach padatkowych (np. interpretacja Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie z dnia 21 marca 2008 r., sygn. IP-PB3-423-46/08-2/MS, interpretacja Dyrektora Izby Skarbowej w Katowicach z dnia 6 maja 2008 r., sygn. IBPB3/423-97/08/NG, interpretacja Dyrektora Izby Skarbowej w Poznaniu z dnia 17 grudnia 2008 r., sygn. ILPB3/423-602/08-2/HS oraz interpretacja Dyrektora Izby Skarbowej w Bydgoszczy z dnia 30 września 2009 r., sygn. ITPB3-423- 340/09/MT).
Jaki VAT na remont dużego domu i mieszkania
  • więcej Należy mieć odpowiednie dokumenty potwierdzające ile m2 ma dany dom czy mieszkanie. A takie dane łatwo znaleźć dokumentacji budowlanej, akcie notarialnym, czy dokumentach od spółdzielni mieszkaniowej. W oświadczeniu to ja mogę napisać, że jestem szejkiem z Arabii Saudyjskiej i mam 50 ferrari. To wina firmy budowlanej, która zawierzyła klientowi na słowo.
Zwrot kosztów podróży dla zleceniobiorcy
  • więcej Ustawa o PIT w ogóle nie posługuje się zwrotem podróż służbowa tylko samym zwrotem podróż. Jak dla mnie dla celów podatkowych jest to to samo, a nawet więcej, bo podróż to też taki wyjazd aby coś załatwić w związku ze zleceniem jako jakaś dodatkowa czynność np. wyjazd do urzędu po zezwolenia, na podstawie których można dopiero wykonać zleconą czynność.
Ile kosztuje spór z fiskusem?
  • więcej [cytat=PoradA_PrawnA] To jest tak, że gdy chodzi o należności pieniężne czy jak kto woli przedmiotem zaskarżenia są należności pieniężne to wtedy opłaty są stosunkowe i zależą od wartości sporu. W pozostałym przypadkach są to opłaty stałe niezależne od wartości przedmiotu sporu. [/cytat] Ja bym doda, że te opłaty wnosi się albo w kasie sądu albo przelewem na rachunek bankowy sądu, a nie ja wiele osób mysli poprzez znaczki opłaty skarbowej. Pojawia się też pytanie, jaka data na uiszczenie wpisu jest właściwa - data zlecenia w banku dyspozycji przelewu na rachunek sadowy czy wtedy kiedy sąd dostanie kasę na swój rachunek. Innymi słowy mamy 7 dni na uregulowanie wpisu i liczy się data kiedy wysyłamy kasę sądowi a nie kiedy on ją dostanie. Tak orzekł NSA ale sygnaturki sprawy nie pamiętam.
1 2 3 z 3  
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.