Favore.plForumFirma, biuro, reklama

Na czym można oszczędzić prowadząc firmę?, strona 2

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Na czym można oszczędzić prowadząc firmę?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Firma, biuro, reklama  1 2 3 4 5 6 7 8 z 22  
  • Blueberry28 31 lip 2010, 7:14
    Znajomy wpadł na genialny pomysł, dogadał się z kolegą i razem zamawiają foldery, ulotki i tego typu produkty reklamowe, dzięki temu, że zamawiają naraz nie 1000, a 2000 sztuk, dostają rabatyuśmiech
    Cytuj
  • samuraj 25 sie 2010, 19:38
    Według mnie oszczędzić można np. na usługach kurierskich. Wiele firm z nich korzysta, ale często przedsiębiorcy biorą pod uwagę tylko duże firmy, a to błąd. Można np. poszukać jakiegoś brokera kurierskiego typu AIN i koszty powinny natychmiast spaść. Broker to bardzo fajna sprawa - przesyłka idzie szybko, a płaci się przy tym mniej.
    Cytuj
  • wlconsulting 20 wrz 2010, 21:22
    Podobnie do brokera kurierskiego działa wirtualne biuro, które to działa na zasadzie brokera w zakresie kilku działów. Dzięki temu można nieźle obniżyć koszty. Dobrym rozwiązaniem jest też wirtualne biuro jako takie i tzw. coworking, czyli wiele firm pod jednym adresem, korzystających w jednym biurze z przestrzeni i stanowisk do pracy.
    Cytuj
  • samuraj 25 paź 2010, 23:02
    Widzę, że ktoś podziela moje zdanie co do brokera kurierskiego. I słusznie, bo to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy. A do tego bardzo bezpieczny. Firmy typu AIN nie mogą sobie pozwolić na wpadki, więc starają się jak mogą, by klient był zadowolony. I warto z tego skorzystać bo i wilk syty i owca cała przymrużenie oka
    Cytuj
  • softserwis 27 paź 2010, 11:28
    Można gdybać nie znając profilu i formy działalności.
    Po dwóch latach na swoim wprowadzam cięcia - może ci się przyda.

    - wywaliłem terminal płatniczy, dla 5-10 klientów miesięcznie nie ma sensu wywalać 70 zł
    - telefonia stacjonarna, dokładnie oblicz ile dzwonisz, pierwsza umowa na rok, łatwiej przeskoczysz na niższe abonamenty jeśli nie wykorzystujesz minut.
    - telefonia komórkowa, analogicznie - zalecam dwie sieci na niskich abonamentach, nie daj się kusić na ekstra telefon i milion minut w sieci. Sugeruję "coś" + play bo się rozrasta a rozmowy z innej sieci do nich są droższe.
    - odpuść sobie pomysły z partnerstwem w KRD - fajnie mieć dyplomik ale niefajnie wywalać 85 zł co miesiąc.
    - optymalnie dobierz ubezpieczenie firmy - ja zaoszczędziłem 500 zł jak pomyślałem co faktycznie jest mi potrzebne a nie co agent chciał sprzedać.

    Ja tak po miesiącu myślenia znalazłem ok 600 zł co miesiąc . Ktoś powie że to drobne.

    W sali roku to 7200 zł + jakieś dodatkowe oszczędności jak choćby wspomniane ubezpieczanie 500 zł. Komu tyle zbywa ? Chętnie przytulę język


    Nie oszczędzaj na:

    - sprzęcie bo złom psuje się częściej
    - na oprogramowaniu, kup jeden drogi program zamiast 5 tanich. Uwierz zaoszczędzisz i czas i pieniądze. Jak jest możliwość używaj darmowego oprogramowania jeśli nie ma potrzeby kupowania drogiego softu dla włączenia go raz w miesiącu.
    - nie oszczędzaj na księgowej, dobra księgowa za ciebie przypilnuje wielu rzeczy o których nie masz pojęcia.
    - ubezpiecz firmę - to się może opłacić jak coś "dupnie"

    Cytuj
  • konto_usuniete_178970 27 paź 2010, 14:40
    Barbra67 napisał:Mam niezły ubaw jak ktoś twierdzi, że program komputerowy (czy nawet dwauśmiech ) wystarczy mu za całą księgowośćuśmiech
    Może program do fakturowania, to owszem albo program księgowy do drukowania przelewów i deklaracji, ale księgowość to nie tylko wklepywanie danych z faktur drodzy państwo.
    Przede wszystkim fachowiec potrafi umiejętnie kwalifikować koszty i przychody, orzec co jest zgodne z prawem a co nie, uniknąć błędów i pomyłek, które mogą słono kosztować kogoś, kto nie posiada wiedzy merytorycznej, a wydaje mu się, że zrobi to wszystko ot tak, mimochodem.
    Całkowicie się z tym zgadzam. Otwierając działalność za stosunkowo niewielka kwotę w porównaniu z innymi kosztami SPIĘ SPOKOJNIE. Nie muszę sie zastanawiac,suzkać,czy to ,czy tamto mogę odliczyc, czy ten przepis,czy tamten. Mam spokój, ksiegowość odpowiada za wszystko.
    A oszczędzić mozna na rachunkach: pilnować kosztów energii, telefonów. Ja w ten sposób uciąłem ponad 10 % ze swoich wydatków
    Cytuj
  • moris7 27 paź 2010, 17:04
    Witam Serdecznie.
    Jestem właścicielem firmy od kilku lat. Zajmuję się logistyką.
    Proszę napisz coś więcej o branży w której się poruszasz a chętnie podpowiem na czym można oszczędzić konkretnie w twoim przypadku.
    Cytuj
  • marjon13254 27 paź 2010, 19:48     (ostatnio zmieniony przez autora 27 paź 2010, 19:52, w całości zmieniany 1 raz)
    Ja obniżyłem koszty koszty ubezpieczenia zamiast w ZUS ubezpieczyłem się w Firmie Brytyjskiej a działalność wykonuje u nas w kraju przymrużenie oka Ps.Jezeli jest ktoś ciekawy jak mozna legalnie przejść z ZUS to proszę o kontakt.
    Cytuj
  • tombapol 27 paź 2010, 23:23
    Ogólnie rzecz ujmując zgadzam się z większością przedmówców jednak nic nie zastąpi rozsądku oraz kartki papieru i ołówka, często wystarczy porządnie podliczyć co się kalkuluje a co nie i odrazu wiadomo w którym kierunku warto iść. Jednym ze sposobów na zmniejszenie kosztów w mojej firmie była optymalizacja kosztów ZUS, można tego dokonać w pełni bezpiecznie, chcąc uzyskać więcej informacji zerknij sobie na stronę www.zmniejsz-zus.pl dzięki której i ja skorzystałem.
    Cytuj
  • tombapol 27 paź 2010, 23:24
    Ogólnie rzecz ujmując zgadzam się z większością przedmówców jednak nic nie zastąpi rozsądku oraz kartki papieru i ołówka, często wystarczy porządnie podliczyć co się kalkuluje a co nie i odrazu wiadomo w którym kierunku warto iść. Jednym ze sposobów na zmniejszenie kosztów w mojej firmie była optymalizacja kosztów ZUS, można tego dokonać w pełni bezpiecznie, chcąc uzyskać więcej informacji zerknij sobie na stronę www.zmniejsz-zus.pl dzięki której i ja skorzystałem.
    Cytuj
Firma, biuro, reklama - dyskusje na forum