Favore.plForumFirma, biuro, reklama

Na czym można oszczędzić prowadząc firmę?, strona 3

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Na czym można oszczędzić prowadząc firmę?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Firma, biuro, reklama  1 2 3 4 5 6 7 8 9 z 22  
  • soft-serwis 1 lis 2010, 12:49
    Fajnie się temat rozwija - aż postanowiłem założyć stronę tylko tej tematyce

    [url=http://softsales.star-kom.eu/taniafirma/index.php]Jak zmniejszyć koszty prowadzenia działalności[/url]

    Docelowo postawię tam forum tylko pod to zagadnienie.
    Cytuj
  • Ekspert_eksploatacji 5 gru 2010, 19:36
    Prowadzenie firmy jest kierowanie eksploatacją (eksploatacja dotyczy wszystkich dziedzin) systemu. Oznacza to, że koszty obniża się, w skrajnych przypadkach nawet o 30 %, przez właściwe tworzenie systemu eksploatacyjnego, a następnie przestrzeganie jego zasad. Eliminuje to koszty nieuzasadnione i zmniejsza ryzyko eksploatacyjne.
    Pułapka jest w tym, że ludziom wydaje się, że eksploatacja to nic trudnego i można po amatorsku. Istotnie, niektórym się udaje, bo mają akurat takie właściwości, ale inni często dziwią się, że ich biznes upadł. Nawet ci, którym się udaje mogliby mieć lepsze wyniki.
    Cytuj
  • Misiaczek1412 4 sty 2011, 14:01
    Możesz oszczędzić na ZUSie uśmiech Ja sama nie płacę go w ogóle. Wystarczy zostać zatrudnionym np. w UK. Wszystko legalnie oczywiście no i później wyższa emerytura jest uśmiech
    Cytuj
  • pmbiuro 24 sty 2011, 20:43
    W zależności od rodzaju działalności firmy, można się zastanowić czy nie poszukać oszczędności w administracji firmy , zatrudnić firmę zewnętrzną do prowadzenia biura- oszczędzamy na kosztach lokalu i zatrudnianiu sztabu asystentek.
    Cytuj
  • melex 17 lut 2011, 14:13
    Ja z kolei szukam wiarygodnej reklamy i promocji firmy w samym Internecie. Możecie polecić jakiś serwis/portal?
    Cytuj
  • beezy 22 lut 2011, 15:53
    Możesz spróbować na infozysk.pl Swego czasu poprzez reklamę na tym portalu rozkręciłem swoją firmę. Pozdrawiam!
    Cytuj
  • konto_usuniete_233464 2 cze 2011, 22:28
    Ja z kolei moge cie na poczatek pochwalic , ze myslisz o oszczednosciach - mnostwo przedsiebiorcow zapomina, ze droga do duzych zyskow to nie tylko przychod , ale i ograniczanie wydatkow . Przeciez chodzi o to, zeby jak najwiecej zostalo w naszej kieszeni , roznymi sposobami . I tu , nie owijajac w bawelne , polecam sie i swoje uslugi - mozna ciac koszty energii zmieniajac sprzedawce pradu . Jest to za darmo, bez biegania po urzedach, wystarczy kilka podpisow . A wszystko nalezy zaczac przesylajac mi , niezobowiazujaco , skany dwoch-trzech rachunkow za prad . Mozna zaoszczedzic , na rok , nawet miesieczna oplate - ale to juz tylko wy sami wiecie, ile placicie , i ile w ten sposob mozecie oszczedzic . Hotele , fabryki juz dawno to robia , teraz kolej na kazdego z was . Czekam na emaile , bez zobowiazan podkreslam
    Cytuj
  • polskaprojektowa 7 cze 2011, 14:47     (ostatnio zmieniony przez autora 7 cze 2011, 14:48, w całości zmieniany 1 raz)
    ok
    Cytuj
  • magda_em 23 lis 2011, 13:28
    Prowadzę firmę kilka lat, więc wiem co nieco o oszczędzaniuuśmiech
    Wszystko zależy od profilu działalności, ale generalnie zawsze można zaoszczędzić np. na zmianie operatora sieci komórkowej lub choćby dostosowaniu oferty do aktualnych potrzeb, optymalizacji składek ZUS - płacę składki na Słowacji i oszczędzam ponad połowęuśmiech,
    koszty paliwa, reklamy itp.
    Możliwości jest sporo.
    Cytuj
  • WiedzawFirmie_pl 6 lut 2012, 18:22
    Pytanie źle postawione. Oszczędność jest dobrą cechą ale nie w prowadzeniu działalności gospodarczej.
    Prowadząc firmę trzeba optymalizować wydatki. Trzeba policzyć ile kosztuje korzystanie z usług zewnętrznych
    i ile przynosi to zysków. Jeżeli można bez utraty zysków mniej wydać, to trzeba koniecznie ciąć wydatki.

    Z drugiej strony trzeba przeanalizować czy wykupienie np. CRM w modelu SaaS nie jest tańsze od usług
    informatyka, który będzie odwiedzać firmę kilka razy w miesiącu. Błędem jest np. ograniczanie wydatków
    na usługi telekomunikacyjne jeżeli niesie to za sobą utrudnienia dla klientów. Bo może się okazać, że
    zaoszczędzimy 100 zł, a nie zarobimy 500 zł. Podobnie jest z reklamą, usługami księgowymi czy choćby
    wspomnianą obsługą informatyczną.

    Trzeba analizować swoją sytuację na bieżąco i liczyć jakie zmiany (na +/-) w wydatkach przyniosą większy pożytek.
    Cytuj
Firma, biuro, reklama - dyskusje na forum