Favore.plForumFirma, biuro, reklama

Na czym można oszczędzić prowadząc firmę?, strona 5

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Na czym można oszczędzić prowadząc firmę?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Firma, biuro, reklama  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 z 22  
  • anna193 1 paź 2012, 11:00
    Jako oszczędność dla firm mogę zaproponować zatrudnienie zdalnego asystenta.
    Plusy? Nie ponosisz kosztów utrzymania etatowego pracownika, wynajmujesz zdalnego asystenta, który
    wykonuje za Ciebie np. prace biurowe typu: sporządzanie baz danych, pism, prezentacji multimedialnych itp.,
    rozliczanie się też jest korzystne (faktura) i/lub szlachetne (darowizna).

    Nie dla wszystkich firm jest to dobre rozwiązanie, ale niektórym naprawdę może się to opłacić. uśmiech
    Cytuj
  • Makowiec 2 paź 2012, 1:12
    Liczą się też drobne działania, np. wyłączanie monitorów (wydaje się, że to drobiazg, a znajomi wyliczyli, że przy kilkudziesięciu komputerach w firmie oszczędzają całkiem już konkretną kwotę), oszczędzanie papieru, czyli nie drukowanie wszystkiego, co nam przyjdzie do głowy, nie wyrzucanie zapisanych z jednej strony kartek.
    Cytuj
  • smalcik 2 paź 2012, 11:09
    Ja zawsze wyłączam bezpieczniki po skończonej pracy. Dodatkowo staram się jak najwięcej odciągać z VAT-u.

    Cytuj
  • nutia 5 cze 2013, 11:59
    Oczywiście, że można jeśli masz dobre biuro rachunkowe to doradzą Ci na czym możesz oszczędzić. Ja korzystam z usług biura rachunkowego i jestem z nich bardzo zadowolona. Doradzili mi w którym miejscu mogę zmniejszyć koszty w firmie.
    Cytuj
  • Optibiuro 7 cze 2013, 16:37
    Z racji, że prowadzę sprzedaż i serwis drukarek i kserokopiarek, to jako potencjalną metodę oszczędzania wskaże racjonalne zarządzanie eksploatacją takich maszyn drukujących dokumenty. Nie jestem zwolennikiem ani stosowania tylko i wyłącznie oryginałów ani katowania sprzętu do bólu. Preferuję wybór materiałów adekwatny do potrzeb, czyli jeżeli opłaca się zamiennik to go stosuje, a produkt oryginalny to oryginalny.
    Oczywiście im więcej się drukuje tym więcej można oszczędzać (podobno wg. badań amerykańskich drukowanie dokumentów pochłania 20-30% kosztów administracyjnych).
    Oszczędności można znaleźć nawet przy użytkowaniu 1szt drukarki.
    Cytuj
  • Glinka 8 cze 2013, 17:38
    Myślę, że wprowadzenie w firmie programu do zarządzania może usprawnić prowadzenie przedsiębiorstwa. Co za tym idzie, zmniejszyć koszty, zwiększyć sprzedaż i przy okazji zyski. Program można testować za darmo przez 30 dni.
    Cytuj
  • Optibiuro 10 cze 2013, 8:36
    Glinka napisał:Myślę, że wprowadzenie w firmie programu do zarządzania może usprawnić prowadzenie przedsiębiorstwa. Co za tym idzie, zmniejszyć koszty, zwiększyć sprzedaż i przy okazji zyski. Program można testować za darmo przez 30 dni.
    Generalnie niezła myśl, ale...
    Ciężko jest z góry przewidzieć jakie dokładnie oszczędności to da, poza tym nie każdy program jest dla każdej firmy, np. jeśli program dajmy na to system CRM kosztuje kilka tysięcy rocznie, to dość trudno będzie ten koszt zamortyzować dla najmniejszych firm, chociaż wdrożenie na pewno oszczędziłoby czas, usprawniło pracę, itd.
    Lepsze do planowania oszczędności są twarde wydatki (art biurowe, eksploatacja drukarek, koszty reklamy, telekomunikacja, itd) ponieważ z góry łatwo jest zaplanować ile i w jakim czasie będzie oszczędności.
    Cytuj
  • ElaW 11 cze 2013, 17:58
    Ja oszczędzam na księgowości, zrezygnowałam z biura podatkowego i zastąpiłam go programem online szybkafaktura.pl prosty interfejs, wiele funkcji, rozbudowany. Polecam.
    Cytuj
  • fleszyn 8 lip 2013, 20:14
    Bardzo korzystna jest taka elektroniczna wymiana danych - odkąd zastosowałem takie rozwiązanie w mojej firmie zaoszczędziłem dużo czasu i pieniędzy. Moim zdaniem takie coś bardzo sprawdzi się zarówno w małej jak i dużej firmie.
    Cytuj
  • tofik_84 9 wrz 2013, 15:46
    Oszczędzać możesz np. na księgowości – zamiast zatrudniać księgowego na etat albo wynajmować biuro rachunkowe, możesz zająć się tym sam, jest sporo programów albo serwisów internetowych do samodzielnej księgowości. Jeśli chodzi o promocję to opłaca się chociażby [url=http://www.iqfm.pl/]outsourcing i sampling[/url], czyli działania promocyjne w punkcie sprzedaży, gdzie większość klientów dopiero podejmuje ostateczne decyzje zakupowe. Ogólnie na reklamie nie warto oszczędzać, raczej właśnie na sprawach biurowych, które możemy spokojnie robić sami.
    Cytuj
Firma, biuro, reklama - dyskusje na forum